Hihi, sovet for mye tidligere i dag?
Neida har faktisk ikke sovet på dagen i dag, bare plutselig fått masse energi i dag :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, sovet for mye tidligere i dag?
Jøss!!Neida har faktisk ikke sovet på dagen i dag, bare plutselig fått masse energi i dag :O
Jøss!!
Jeg var full av energi den dagen storebror ble født morgenen etter :-o
Kanskje lillebror kommer snart ;-)
Åjada, med sklie oppi så gjør det nytta si ;-)
Mammamia!Haha men hu er jo rar da den lille jenta mi, for hu syntes det var godt å spise tyttebær som ikke var modne ennå også![]()
Håper natten gikk greitAner ikke. Hun sov i en liten halvtime. Gråtingen er påbegynt igjen.
Nettopp stått oppEr dere våkne enda?![]()
Ikke lenge igjen nå, vennenNÅ roa hun seg. Etter 1,5 time gråting og skriking. Måtte bæres gitt. Er så trøtt jeg nå, og fantaserer om sjokolade.
Guri, for en ekkel opplevelseHuff for en kveld :-o
Vi satt her og ante fred og ingen fare. Så får frøkna et anfall. Vi tenker jo falsk krupp igjen. Får henne opp, prøver ventoline, men hun skjelver, rister, gråter og hoster mens hun hiver etter pusten.
Prøver å få i henne betapred som vi har liggende etter legevaktbesøket i mai.
Men det er Nytteløst. Så blir hun sløv, øynene går nesten bakover og da er det bare å spenne henne fast i bilsetet og komme seg på legevakta. Jeg må dra alene siden storebror ligger og sover. Hun er dønn stille i bilen, jeg stopper en gang for å sjekke Henne.
Ringer legevakta på veien for å fortelle at vi kommer. De er rimelig fulle, men vi kommer inn med en gang og hun får kjemisk adrenalin på forstøver.
Det hjelper. Snakker med legen, og vi får ordentlig sjekk av crp, hals, ører, oksygenmetning og temperatur. Han mener det er en kombinasjon av astmaanfall og falsk krupp, mest sannsynlig pga en type pollenallergi. Godt vi skal sjekke det i morgen.
Vi var hjemme igjen ca 23.10, nå håper jeg hun sover i senga med pappa.
Ble ikke mye skriving på meg i kveld, men det får bare være.
Håper alle har hatt en fin dag![]()
God morgen snuppaGoood morgen!![]()
Hihi, nei klar blir man aldri ;-)Ikke skrem men nå da :O jeg vet nemlig ikke om jeg er helt klar for å få lillebror ennå![]()
Ja det er gøy :-DSånn vil jeg og ha!![]()
Ja det var ekkelt...Guri, for en ekkel opplevelse
Bra det skal sjekkes idag..
Nei det skal jeg ikke!Kan jo ikke gi deg nå?!![]()
Mammamia!klarer ikke sånt jeg..
Hihi, nei klar blir man aldri ;-)
God morgen :-D
Planer for dagen?