Skravletråd NY!!!

NÅ roa hun seg. Etter 1,5 time gråting og skriking. Måtte bæres gitt. Er så trøtt jeg nå, og fantaserer om sjokolade.
Ikke lenge igjen nå, vennen

Huff for en kveld :-o

Vi satt her og ante fred og ingen fare. Så får frøkna et anfall. Vi tenker jo falsk krupp igjen. Får henne opp, prøver ventoline, men hun skjelver, rister, gråter og hoster mens hun hiver etter pusten.

Prøver å få i henne betapred som vi har liggende etter legevaktbesøket i mai.

Men det er Nytteløst. Så blir hun sløv, øynene går nesten bakover og da er det bare å spenne henne fast i bilsetet og komme seg på legevakta. Jeg må dra alene siden storebror ligger og sover. Hun er dønn stille i bilen, jeg stopper en gang for å sjekke Henne.
Ringer legevakta på veien for å fortelle at vi kommer. De er rimelig fulle, men vi kommer inn med en gang og hun får kjemisk adrenalin på forstøver.

Det hjelper. Snakker med legen, og vi får ordentlig sjekk av crp, hals, ører, oksygenmetning og temperatur. Han mener det er en kombinasjon av astmaanfall og falsk krupp, mest sannsynlig pga en type pollenallergi. Godt vi skal sjekke det i morgen.

Vi var hjemme igjen ca 23.10, nå håper jeg hun sover i senga med pappa.

Ble ikke mye skriving på meg i kveld, men det får bare være.

Håper alle har hatt en fin dag :-)
Guri, for en ekkel opplevelse:oops:
Bra det skal sjekkes idag..

Kan jo ikke gi deg nå?!;)
Nei det skal jeg ikke! :) Vet ikke, har følt meg innmari sliten de siste dagene bare. Fant ut i går at jeg faktisk allerede har greid målet:D men håper å greie å holde plasseringa mi da, så er vel bare å skravle i vei!

Back
Topp