Det var da enda godt ;-)Ja vi gjorde vist det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da enda godt ;-)Ja vi gjorde vist det da![]()
Det var da enda godt ;-)
Ja er i grunnen sunt for kroppen ;-)Ja viktig å få litt mosjon har jeg hørt så![]()
Ja er i grunnen sunt for kroppen ;-)
Ja det kan jeg tenke meg ;-)Ja de sier såmen kjenner det at det skal bli godt å komme seg ut på trilleturer for formen har hvert relativt dårlig i svangerskapet
![]()
Ja det kan jeg tenke meg ;-)
Er ikke i så god form selv :-o
Men akkurat nå er jeg sliten etter Kveldens legevaktstur. Bør vel legge meg snart i grunnen... Tappet for krefter kjenner jeg, og det er ikke så vanlig..
Nei, ikke jeg. Skrev et langt innlegg litt over her. Frøkna måtte få pustehjelp..Er du syk?
Huff for en kveld :-o
Vi satt her og ante fred og ingen fare. Så får frøkna et anfall. Vi tenker jo falsk krupp igjen. Får henne opp, prøver ventoline, men hun skjelver, rister, gråter og hoster mens hun hiver etter pusten.
Prøver å få i henne betapred som vi har liggende etter legevaktbesøket i mai.
Men det er Nytteløst. Så blir hun sløv, øynene går nesten bakover og da er det bare å spenne henne fast i bilsetet og komme seg på legevakta. Jeg må dra alene siden storebror ligger og sover. Hun er dønn stille i bilen, jeg stopper en gang for å sjekke Henne.
Ringer legevakta på veien for å fortelle at vi kommer. De er rimelig fulle, men vi kommer inn med en gang og hun får kjemisk adrenalin på forstøver.
Det hjelper. Snakker med legen, og vi får ordentlig sjekk av crp, hals, ører, oksygenmetning og temperatur. Han mener det er en kombinasjon av astmaanfall og falsk krupp, mest sannsynlig pga en type pollenallergi. Godt vi skal sjekke det i morgen.
Vi var hjemme igjen ca 23.10, nå håper jeg hun sover i senga med pappa.
Ble ikke mye skriving på meg i kveld, men det får bare være.
Håper alle har hatt en fin dag![]()
Ja det var ekkelt. Hatt to ganske kraftige anfall nå siden 19 mai.Oj så ekkelt :O godt å lese at det går bra nå da! Skjønner godt at du er tappet for krefter nå da ja! Håper de finner noe fornuftig i morgen når det skal sjekkes da!
Ja det var ekkelt. Hatt to ganske kraftige anfall nå siden 19 mai.
Litt for mange etter min smak..
Og ekkelt når ventoline mest sannsynlig ikke vil hjelpe oss neste gang heller... Hvor ofte kan vi fly ned legevakta for pustehjelp liksom...
Ja hun har astma. Går fast på dobbel dose flutide. Så aner ikke om vi må ha noe annet... Godt det er legetur i morgen.Ja det er jo ganske ekkelt! Får håpe dere kan få noe annet enn ventoline som kan hjelpe da. Har hun astma eller?
Ja hun har astma. Går fast på dobbel dose flutide. Så aner ikke om vi må ha noe annet... Godt det er legetur i morgen.
Ja, og i tillegg har hun hatt anfall jevnt gjennom vinteren og. Ca ett i mnd. Hver gang vi har trappet ned på flutide etter sykdom har hun fått anfall etter ca ei uke... Men det høres jo ut som falsk krupp, men da har det hjulpet med ventoline.Oki kan jo hende hun hadde hatt behov for andre medisiner siden hun har blitt så dårlig 2 ganger på så kort tid. Men får jo håpe dere får noen gode svar i morgen daog at hun vokser det av seg når hun blir eldre
Her har frøkna heldigvis vokst det av seg så vi trenger bare medisiner ved forkjølelse og sykdom.
Ja, og i tillegg har hun hatt anfall jevnt gjennom vinteren og. Ca ett i mnd. Hver gang vi har trappet ned på flutide etter sykdom har hun fått anfall etter ca ei uke...
Så mulig hun må ha andre medisiner... Eller evt større dose.. Hun er jo også blitt større siden hun fikk dosert ut. Men er litt skummelt å gi så mye synes jeg...
Ja håper hun vokser det av seg Ja, men barnelegen er usikker siden hun har hatt det såpass kraftig før, og med mye allergi og eksem (og jeg har et snev av astma selv) i familien. Og nå er det blitt verre..
Men vi får leve i håpet ;-)
Godt frøkna di har vokst av seg mye![]()
Ja vi får høre i morgen. Egentlig var det meningen at samboer skulle reise til legen med henne, og jeg skulle male. Men vi får se om vi bør reise begge to... Han var jo ikke med nå, så vanskelig å få gjengitt kveldens samtale med legen... Men vi får se.Husker godt å store doser frøkna fikk tidligere og det er helt utrolig hvor mye man kan putte i en liten kropp :O
Uff det er jo så grusomt å se på disse små når de er dårlige også føler man seg så hjelpeløs. Men får håpe dere finner ut av ting i morra da så det blir bedre for henne og forhåpentligvis så slipper hun så mye anfall![]()
Ja vi får høre i morgen. Egentlig var det meningen at samboer skulle reise til legen med henne, og jeg skulle male. Men vi får se om vi bør reise begge to... Han var jo ikke med nå, så vanskelig å få gjengitt kveldens samtale med legen... Men vi får se.
Jeg takler veldig dårlig blodprøver, så derfor jeg egentlig ikke skulle være med![]()
Men nå skal jeg komme meg i seng ;-)
Takk takkJa det kan jo være grei at dere er begge da kanskje. Men lykke til i morra
Du får sove godt![]()
Takk takk![]()
Vi snakkes![]()
Sov godt du og når du skal sove ;-)
Hihi, sovet for mye tidligere i dag?Jo takk for det, ligger å ser repriser og venter på å bli trøtt![]()