Cinnamon
Glad i forumet
jeg serHerregud ser ni denna ? Är ju bara 8 dagar sedan insett !! Är det sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg serHerregud ser ni denna ? Är ju bara 8 dagar sedan insett !! Är det sant![]()
Jeg fikk også svak strek 8 dager etter insett på mitt første forsøk. Krysser fingrene for at det utvikler segÅå hjälp nu vart jag så nervös !

Ja nu ska den sitta! Kniper ihop benenJeg fikk også svak strek 8 dager etter insett på mitt første forsøk. Krysser fingrene for at det utvikler seg![]()
Ja, knip igjen!!Ja nu ska den sitta! Kniper ihop benen![]()
Satser på det ja, så kvalm som jeg er om dagen, så føles det som det har gått bra, men har vært slik ett par ganger før i prøveperioden også og da var jeg ikke det, så tørr ikke helt å håpe..Ikke mye å gjøre enn å vente og teste nei. Håper tanta ikke kommer før om mange mnd!![]()
GratulererHerregud ser ni denna ? Är ju bara 8 dagar sedan insett !! Är det sant![]()
Gratulerer så myeHerregud ser ni denna ? Är ju bara 8 dagar sedan insett !! Är det sant![]()
Lykke til i rugetiden!Innsett av et perfekt lite embryo i dag Da er det bare å starte nedtellingen til testdag. Har væske i buken grunnet overstimulering, så skal starte på Klexane. Jeg merker dog lite til det, så det går nok helst fint
Lycka tillInnsett av et perfekt lite embryo i dag Da er det bare å starte nedtellingen til testdag. Har væske i buken grunnet overstimulering, så skal starte på Klexane. Jeg merker dog lite til det, så det går nok helst fint
Herregud ser ni denna ? Är ju bara 8 dagar sedan insett !! Är det sant![]()
Lykke tilInnsett av et perfekt lite embryo i dag Da er det bare å starte nedtellingen til testdag. Har væske i buken grunnet overstimulering, så skal starte på Klexane. Jeg merker dog lite til det, så det går nok helst fint
Kjenner mensen er i anmarsj likevel... Tre dager før tiden og 4 dager før testdato. Ikke mye vits i å teste da men... Gikk ikke vår vei denne gangen. Kjenner ferieturen får en real demper i år. Håper så inderlig å få komme med på august forsøk![]()
Æsj så kjipt når det ikke går altså. Krysser fingrene for deg til høsten og håper du klarer å nyte sommeren litt tross alt..Da våknet jeg til mens i morgest gitt... Akkurat som forventa. Inderlig godt det er helg så jeg får brukt den til å akseptere nederlaget :/ må ringe st.olavs på mandag og krysser alt jeg har for at jeg får bli med på augustneste runde blir ICSI grunnet kun ett befruktet egg denne gangen. Kjenner at ferien ikke blir slik som jeg hadde sett for meg:/ like greit å melde seg ut av juni tråden... Lykke til til dere andre
håper det blir mange fine mars barn her inne
![]()
Klem til degDa våknet jeg til mens i morgest gitt... Akkurat som forventa. Inderlig godt det er helg så jeg får brukt den til å akseptere nederlaget :/ må ringe st.olavs på mandag og krysser alt jeg har for at jeg får bli med på augustneste runde blir ICSI grunnet kun ett befruktet egg denne gangen. Kjenner at ferien ikke blir slik som jeg hadde sett for meg:/ like greit å melde seg ut av juni tråden... Lykke til til dere andre
håper det blir mange fine mars barn her inne
![]()