Juni!

En uke siden innsett i går og seks dager til test dato. Gruer meg noensinnsykt fordi jeg er livredd for å få negativ test. Skal ikke ta noen test før da har jeg bestemt meg for :) har en del murringer men det er nok det eneste jeg kjenner også. :) blir ei lang helg!

En uke siden innsett i går og seks dager til test dato. Gruer meg noensinnsykt fordi jeg er livredd for å få negativ test. Skal ikke ta noen test før da har jeg bestemt meg for :) har en del murringer men det er nok det eneste jeg kjenner også. :) blir ei lang helg!
Åååå så spennende, her er det en uke siden innsett og fem dager til testing.... Tiden står stille!

Ruger på to fra idag, så da kan jeg endelig slenge meg inn her sammen med dere :Heartpink

Oi, spennende! Jeg ruger på ett egg, er en uke siden innsett i dag og tiden går uendelig sakte!! Veksler mellom å gå i kjelleren og føle at mensen kommer (allerede tatt tre tester - alle negative seff)og at det aldri kommer til å gå, til å være optimist og tenke at NÅ sitter'n! Har prøvd å ha planer med venninner hver dag, og vært ivrig på matlaging/baking etc (lagt på meg to kilo så nå holder det kanskje med baking...) I dag skal jeg prøve meg på trening for første gang siden uttak :wtf:

Så spennende, satser på at det er gullegget og at du snart får positiv test:-)
Huff denne ventetiden er absolutt det værste med alt sammen, klarer ikke tenke på annet! Første uka er alltid grei, men så kommer helvetesuka.. Ja går opp og ned her også, blir gal av å ikke vite hva kroppen driver med. Man kjenner jo alt mulig rart:-P Er litt fæl til å styre med mat og søtsaker selv, nesten 2 kilo her også. Lykke til med trening og ruging:-)

Klarte ikke dy meg i dag, så måtte teste. Var selvfølgelig negativ... Har jo ikke testdato før mandag, holder på å gå på veggen, får ikke gjordt noen ting. Og kvalmen blir bare verre og verre. Måtte ta afipran i går og i dag.... Jeg var akk slik med forrige også, men tørr virkelig ikke å tro at det har gått bra.

Klarte ikke dy meg i dag, så måtte teste. Var selvfølgelig negativ... Har jo ikke testdato før mandag, holder på å gå på veggen, får ikke gjordt noen ting. Og kvalmen blir bare verre og verre. Måtte ta afipran i går og i dag.... Jeg var akk slik med forrige også, men tørr virkelig ikke å tro at det har gått bra.
Har også vært dum og testet, fått negativ test.. Men NÅ skal jeg ikke teste før mandag, hvis ikke mensen kommer før den tid da..kjennes veldig som om den er på vei!

Ååå, ble du så fort kvalm sist og?! Det er jo ett kjempebra tegn da, krysser det som krysses kan for at det har gått veien!! :dummy:

Så spennende, satser på at det er gullegget og at du snart får positiv test:)
Huff denne ventetiden er absolutt det værste med alt sammen, klarer ikke tenke på annet! Første uka er alltid grei, men så kommer helvetesuka.. Ja går opp og ned her også, blir gal av å ikke vite hva kroppen driver med. Man kjenner jo alt mulig rart:p Er litt fæl til å styre med mat og søtsaker selv, nesten 2 kilo her også. Lykke til med trening og ruging:)

Uff, helt enig! Første uka var jeg så elendig form, så lå bare og syntes synd på meg selv og tenkte ikke så mye på om jeg blir gravid eller ei... Denne uken har gått i snilefart! Når skal du teste da? Fikk beskjed om å først teste en uke etter at jeg sluttet med Lutinus'en, så blir ikke nå på mandag men neste der igjen..men tester på mandag tenker jeg, da er det jo 14 dager siden uttak :-)

Har også vært dum og testet, fått negativ test.. Men NÅ skal jeg ikke teste før mandag, hvis ikke mensen kommer før den tid da..kjennes veldig som om den er på vei!

Ååå, ble du så fort kvalm sist og?! Det er jo ett kjempebra tegn da, krysser det som krysses kan for at det har gått veien!! :dummy:
Ja var kvalm i to uker før jeg testet positivt med forrige, alle har så troa, men jeg klarer ikke helt å tro det er sant, blir nok oslotur på meg på mandag om ikke mensen kommer eller testen blir positiv i helga...

Uff, helt enig! Første uka var jeg så elendig form, så lå bare og syntes synd på meg selv og tenkte ikke så mye på om jeg blir gravid eller ei... Denne uken har gått i snilefart! Når skal du teste da? Fikk beskjed om å først teste en uke etter at jeg sluttet med Lutinus'en, så blir ikke nå på mandag men neste der igjen..men tester på mandag tenker jeg, da er det jo 14 dager siden uttak :-)

Kjedelig, sliter du alltid etter uttak eller har du kanskje ikke hatt så mange? Jeg har hatt 5, synes aldri kroppen reagerer likt. Nå var jeg sinnsykt oppblåst i forhold til før, ville ikke vise meg ute engang før i forigårs:-P jeg skal teste om en uke i dag, hjelp. Godt jeg har en snill mann, hund og sjokolade for et år..!
Huff altfor spennende da! Hvorfor har du fått beskjed om å teste så sent? Jeg hadde ikke klart å holde meg så lenge jeg heller, har alt begynt testinga selv om det i grunn bare er tull:-P

Lykke til, denne ventingen er noe herk! Den eneste gangen jeg har blitt gravid (MA uke 8) viste ikke testene noen ting før 2 dager før testedagen, og da var den svaaaaaaak. Så krysser fingrene for deg:-)

Kjedelig, sliter du alltid etter uttak eller har du kanskje ikke hatt så mange? Jeg har hatt 5, synes aldri kroppen reagerer likt. Nå var jeg sinnsykt oppblåst i forhold til før, ville ikke vise meg ute engang før i forigårs:p jeg skal teste om en uke i dag, hjelp. Godt jeg har en snill mann, hund og sjokolade for et år..!
Huff altfor spennende da! Hvorfor har du fått beskjed om å teste så sent? Jeg hadde ikke klart å holde meg så lenge jeg heller, har alt begynt testinga selv om det i grunn bare er tull:p
Det er første forsøk, håper det blir siste også :dummy: Vet ikke egentlig, kanskje det er vanlig praksis på Ullevål..? Aner ikke, men kommer til å svi av en test mandag, selv om jeg nesten er overbevist om at mensen er rett rundt hjørnet nå :nailbiting: Altfor spennende ja!!skulle ønske man visste utfallet med en gang... Bra du blir vartet opp litt, og sjokolade er et must i disse dager! Akkurat spist en stor porsjon bananis selv :rolleyes:

Det er første forsøk, håper det blir siste også :dummy: Vet ikke egentlig, kanskje det er vanlig praksis på Ullevål..? Aner ikke, men kommer til å svi av en test mandag, selv om jeg nesten er overbevist om at mensen er rett rundt hjørnet nå :nailbiting: Altfor spennende ja!!skulle ønske man visste utfallet med en gang... Bra du blir vartet opp litt, og sjokolade er et must i disse dager! Akkurat spist en stor porsjon bananis selv :rolleyes:

Krysser fingrene for at det blir ditt første og siste:-) kan godt hende, har ikke vært der før så det skal jeg ikke uttale meg noe om. Det er så forskjellig praksis rundt det har jeg hørt, men utfallet blir jo ikke annerledes av den grunn:-) Vi har tilhørt Riksen tidligere, men har vært hos Fertilitetssenteret nå sist. Ja man er så opptatt av prosessen med medisiner, men så er det hele plutselig "over" og utenfor egen kontroll. Skjønner tankegangen, og testetrangen. Akkurat de ukene tror jeg virkelig ingen som ikke har gjort ivf helt kan sette seg inn i for å si det sånn! Bananis.. Nå ble jeg sulten igjen haha!:-P Håper sunnheten jeg har vært så opptatt av siden jul veier opp for de to ukene her, hjelpes for et søtsug:-P

Da kan jeg vel egentlig bare melde meg ut av forumet her. Ul viste i dag 80 folikler og all behandling er avbrutt. Jeg er ikje lenger kandidat for ivf. Eneste alternativet er ivm, den dette er jo ikke et særlig godt alternativ synes jeg. Er alt for lite forskning på senvirkninger....

Da kan jeg vel egentlig bare melde meg ut av forumet her. Ul viste i dag 80 folikler og all behandling er avbrutt. Jeg er ikje lenger kandidat for ivf. Eneste alternativet er ivm, den dette er jo ikke et særlig godt alternativ synes jeg. Er alt for lite forskning på senvirkninger....
Å jösses d var många :( ..vad är ivm för något ?

Edit: har läst dagboken din

Så leit, klem til deg:(

Fortsatt tidlig, krysser fingrene mine for deg! :-) tvi tvi

Det var trist å høre, sender mange gode tanker til dere :Heartblue

Back
Topp