Juni!

Hur går det med er ?
Ekstremt oppblåst i magen her, ser ut som jeg er fem måneder på vei :joyful: Måtte ut og kjøpe løse topper og gensere for å dekke vommen litt ! Ellers har jeg mye vondt i magen, orker ingenting og superømme bryst :arghh: Satser på at formen kommer seg til uka, heldigvis hatt ferie og bare vært hjemme hele denne uken :-)

Ekstremt oppblåst i magen her, ser ut som jeg er fem måneder på vei :joyful: Måtte ut og kjøpe løse topper og gensere for å dekke vommen litt ! Ellers har jeg mye vondt i magen, orker ingenting og superømme bryst :arghh: Satser på at formen kommer seg til uka, heldigvis hatt ferie og bare vært hjemme hele denne uken :)
Åh, ferie er så godt midt oppi alt dette med sprøyter, uttak og innsett! Har ferie jeg også nå. Beste valget jeg har tatt syns jeg :)

Åh, ferie er så godt midt oppi alt dette med sprøyter, uttak og innsett! Har ferie jeg også nå. Beste valget jeg har tatt syns jeg :)
Jaaa, kjempedeilig å bare ta livet litt med ro og i eget tempo :-) syns hele prosessen har vært veldig utmattende både fysisk og psykisk, så ferie var definitivt på sin plass :D

Ekstremt oppblåst i magen her, ser ut som jeg er fem måneder på vei :joyful: Måtte ut og kjøpe løse topper og gensere for å dekke vommen litt ! Ellers har jeg mye vondt i magen, orker ingenting og superømme bryst :arghh: Satser på at formen kommer seg til uka, heldigvis hatt ferie og bare vært hjemme hele denne uken :-)
Ajdå :( som tur är så börjar det mesta å gå över hos mig..fick super ömma bröst efter att jag hade satt ägglossningssprutan. Men ömheten är nästan borta nu..hade lite problem med magen en stund , men fick råd av Starbucks att äta kiwi . Så det har jag gjort och det funkar som bara det :)

snakk om å håpe inderlig :p
sov litt på sofaen før jeg svarte her, gikk nettopp på do og så at tr har kommet:smiley-bounce015
meen ble plutselig ganske usikker! er jo ganske mye, var litt brunt, men ganske mye rødt og friskt blod også..
skal jeg da begynne på progynova nå? eller vente til i morgen? :schocked028 blir helt tullerusk av dette her :p

Jeg er helt fjern om dagen. Fungerer såvidt på jobb (jobber som Ped. Leder i Bhg), brystene er så ømme at jeg keeperen bare jeg kommer borti noe. Har aldri opplevd noe slikt før Ser også ut som jeg er mange med på vei, så prøver å gjemme meg litt bort jeg også :)

sov litt på sofaen før jeg svarte her, gikk nettopp på do og så at tr har kommet:smiley-bounce015
meen ble plutselig ganske usikker! er jo ganske mye, var litt brunt, men ganske mye rødt og friskt blod også..
skal jeg da begynne på progynova nå? eller vente til i morgen? :schocked028 blir helt tullerusk av dette her :p

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men så bra at hun kom da :D Heldig du er ;)

Du skal starte på progynova når mensen er i gang. Det er nok bare du som kan se/kjenne på om den er skikkelig i gang. Man skal vente om det bare er litt spotting. Ble sikkert ikke klokere av det her, husker jeg var usikker sjøl.

Så flott!! Usikker, men man skal jo begynnne når blødningen har kommer, ikke hvis man spotter.

He he... Jeg jobber på skole og fikk spørsmål om jeg var gravid i dag, svarte ikke med engang og da ble hun så ivrig, er du? Er du?? Nei nei.. Fikk jeg svart til slutt. Har noen kilo ekstra altså, men trodde ikke jeg hadde lagt på meg på to uker...

He he... Jeg jobber på skole og fikk spørsmål om jeg var gravid i dag, svarte ikke med engang og da ble hun så ivrig, er du? Er du?? Nei nei.. Fikk jeg svart til slutt. Har noen kilo ekstra altså, men trodde ikke jeg hadde lagt på meg på to uker...
Haha :p Gleder meg til kroppen ser og føles normal ut igjen, denne ballongmagen gjør meg jo folkesky! Lurer på hvor lenge jeg klarer å gå uten å teste jeg nå :nailbiting:

Haha :p Gleder meg til kroppen ser og føles normal ut igjen, denne ballongmagen gjør meg jo folkesky! Lurer på hvor lenge jeg klarer å gå uten å teste jeg nå :nailbiting:
Ja det lurer jeg på også, men den kan vel bli falsk positiv enda da? Jeg tenker neste helg, siden testdato er mandag, men vet ikke...

Ja det lurer jeg på også, men den kan vel bli falsk positiv enda da? Jeg tenker neste helg, siden testdato er mandag, men vet ikke...
Jaa.. På Ullevål sa de at hvis jeg ikke får mensen etter at jeg er ferdig med Lutinus-kuren skal jeg vente ennå en uke med å teste :eek: Skal prøve alt jeg kan å holde meg til det, har bedt kjæresten gjemme alle testene så jeg holder meg på matta :bored:

Jaa.. På Ullevål sa de at hvis jeg ikke får mensen etter at jeg er ferdig med Lutinus-kuren skal jeg vente ennå en uke med å teste :eek: Skal prøve alt jeg kan å holde meg til det, har bedt kjæresten gjemme alle testene så jeg holder meg på matta :bored:
Jeg skal gå på de i to uker, så har jo test dato før det, så da er det ikke noe vits å teste selv da eller?

Jeg skal gå på de i to uker, så har jo test dato før det, så da er det ikke noe vits å teste selv da eller?
Sksl også gå på de i to uker, så føler jo at jeg egentlig burde kunne teste etter de to ukene har gått :wideyed: Skal egentli ikke teste før 1.juli jeg da hvis jeg ikke får mensen da, men det blir jo tre uker etter innsett.. Var det de sa hvertfall, men skulle bare ta test hjemme jeg da, skal du ta hos legen..?

Tanta hadde fortsatt ikke kommet, så tok en bt i går kveld 16 dpo og fikk en rosa strek. Sterkere i dag tidlig og positiv digital 1-2. Jeg et helt i sjokk, skulle jo igang med frys nå. Jeg som aldri aldri før har sett noen positiv test (Bortsett fra den kjemiske på 1 ivf). Prøver å være glad, men er ærlig talt helt ute av meg selv. La dette sitte hele veien til februar :Heartblue

Last edited:
Back
Topp