Jeg gjør ikke det. Men det sies at det skal være mulig fra uke 11. Jeg bare aner ikke hva jeg skal kjenne etter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg deg helt flat. Begynn med å kjenne etter på skambenet og beveger deg oppover. Trykk også litt på sidene så det blir lettere å kjenne forskjellen. Du skal kunne kjenne noe som er litt hardt og avgrenset rett ved overgangen skambenet og mage. Når du trykker forsiktig så vil kjenne ca hvor den går. Håper det var til hjelp.
Men der er jo svaret, jeg har ikke magemuskler så kanskje derfor det er lettere å kjenne for megDet er nok veldig godt forklart, men jeg kjenner ikke noe annet enn mine magemuskler..Men jeg fant det svangerskapskortet mitt fra forrige gang, og jeg ser at jeg bunnskraper det grønne feltet, så kanskje jeg rett og slett har en livmor som ikke er/blir så stor. Uten at jeg vet.. For skjønner ikke hva jeg egentlig skal kjenne..
![]()
Min er noen cm lavere enn navlen, men da lengre opp en "normalen" i følge jm.. Men altså mye lengre opp enn skambeinet.Jeg kjenner etter hver dag men finner ikke noebah!
Men idag var det en litt større "klump" på høgre side, litt høyere opp av skambeinet, var der bittelitt så forsvant detskjønner nada jeg
![]()
Ah, okeiMin er noen cm lavere enn navlen, men da lengre opp en "normalen" i følge jm.. Men altså mye lengre opp enn skambeinet.
Ah, okeiJeg får spørre jordmor om hun kan vise meg når jeg skal dit
![]()
Ja, godt vi er flere, hahaJeg syns det er veldig fint at du ikke kjenner din heller![]()
Jeg kjenner og kjenner, men i beste fall dytter jeg på innvollene mine, for jeg kjenner ikke noe spesielt hardt inni der. Hadde du stor livmor sist svangerskap?