Kjenner dere livmoren?

Men til dere som ikke kjenner noe - ser dere ikke mer på morgenen? Når blæra mi er full på morgenen så stikker livmora ekstra langt fram , og kjennes mye tidligere enn på kvelden f.eks
Nop :p

Jeg kjenner etter både morgen og kveld og det er noe på venstre side som er ømt og hardt! Men jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter så det kan godt hende jeg driver å dytter på blæra eller andre organer :p enda lenge til jeg skal til jordmor, så magen er sikkert blitt større og livmoren høyere slik at jeg finner det ut selv før jeg rekker å få svar hos henne ;)

Men til dere som ikke kjenner noe - ser dere ikke mer på morgenen? Når blæra mi er full på morgenen så stikker livmora ekstra langt fram , og kjennes mye tidligere enn på kvelden f.eks

Vet ikke helt hva jeg skal se om morgenen? Haha.. Det hørtes teit ut.. ;) Men magen min er "flat" om morgenen, sett i forhold til på kvelden, så det er liksom ikke så mye å se. Ligger jeg er magen helt flat. Men nå vet jeg ikke om blæra mi er spesielt full heller, for jeg tisser ørten ganger på natten.. Men lurer på om jeg kjenner noe greier på kvelden. Men hva det er vet jeg ikke. Kanskje tarmene mine er mer behjelpelig med å dytte ting ut enn blæra? Nei, ikke vet jeg.. :p

Vet ikke helt hva jeg skal se om morgenen? Haha.. Det hørtes teit ut.. ;) Men magen min er "flat" om morgenen, sett i forhold til på kvelden, så det er liksom ikke så mye å se. Ligger jeg er magen helt flat. Men nå vet jeg ikke om blæra mi er spesielt full heller, for jeg tisser ørten ganger på natten.. Men lurer på om jeg kjenner noe greier på kvelden. Men hva det er vet jeg ikke. Kanskje tarmene mine er mer behjelpelig med å dytte ting ut enn blæra? Nei, ikke vet jeg.. :p
Hahahaha, helt likt hos meg altså :D flat om morningen og går å tisser ørten ganger om natta :p om kvelden er magen så stor at det er sykt :p

Hahahaha, helt likt hos meg altså :D flat om morningen og går å tisser ørten ganger om natta :p om kvelden er magen så stor at det er sykt :p

Hehe.. ;) Godt med selskap :p Buksen er så sykt trang på kvelden over magen, mens på morgenen går det greit. Kanskje det er derfor vi ikke kjenner noe som helst? :P

Hehe.. ;) Godt med selskap :p Buksen er så sykt trang på kvelden over magen, mens på morgenen går det greit. Kanskje det er derfor vi ikke kjenner noe som helst? :P
Hehe, ja kanskje?! ;)

Jeg har ikke tatt bilde selv, men på morgene kan magen se slik ut.. da blir det jo naturligvis enklere å kjenne seg fram til livmora ImageUploadedByBV Forum1434134924.657540.jpg :P

Jeg har ikke tatt bilde selv, men på morgene kan magen se slik ut.. da blir det jo naturligvis enklere å kjenne seg fram til livmora Vis vedlegget 121267 :p

Oj!! Sånn så vel ikke min mage ut før langt uti 2. trimester! Sist fikk jeg ikke mage før 3. trimester. Kunne lurt alle rundt meg hvis jeg hadde villet ;) Og ikke ble den stor heller. Min er helt paddeflat når jeg ligger. Før sank den riktignok innover, så en liten forskjell er det jo, men langt fra utstående :p Men ja, jeg skjønner at din er enkel å finne ;) Fin babykul da :)

Oj!! Sånn så vel ikke min mage ut før langt uti 2. trimester! Sist fikk jeg ikke mage før 3. trimester. Kunne lurt alle rundt meg hvis jeg hadde villet ;) Og ikke ble den stor heller. Min er helt paddeflat når jeg ligger. Før sank den riktignok innover, så en liten forskjell er det jo, men langt fra utstående :p Men ja, jeg skjønner at din er enkel å finne ;) Fin babykul da :)

Dette er som sagt ikke meg da men min er rimelig synlig den også

Jeg klarer ikke å kjenne min og er 13+0 i dag. Skylder på at jeg har litt ekstra kjenner og kjenner men ingen tegn til den enda!

I dag skjedde det noe rart:p Har i flere uke drevet å leita etter livmoren, men liksom ikkje funnet den.. Men i dag fant eg den(tror eg) og den er ganske så langt opp mot navelen;) Syns det var veldig rart at eg ikkje har kjent den før når den er såpass høyt oppe.. Hehe:D

Er forresten i følge mens termin 16+4 og i følge tidlig UL 15+5..

Jeg kjenner den av og til som en myk kant. Er ikke veldig lett å kjenne synes jeg, men jeg kjenner noe innimellom. Og hvis jeg trykker den innover synes jeg at jeg føler press mot baken eller bakover i bekkenet på en måte :p

Jeg har ikke kjent min siden uke 12, da kom den liksom litt forbi skambenet og jeg "mista" den.. Men nå har jeg funnet den igjen!!:) Rett ved navelen, stod plutselig ut som en skikkelig babybul når jeg våknet opp i dag tidlig og var knallhard! :) Er 14+2 i dag..

Kjenner fortsatt ikke noe som helst enda, er 13+5. Men den er der nok inne, for nå er ikke magen min særlig flat lenger. :p Jeg gir vel opp med å kjenne snart, tror jeg ;)

Jeg sliter også med å finne den. Jeg mener jeg kjente den som en kant over skambenet for noen uker siden, men finner den ikke igjen.. Har litt ekstra på magen under navlen, og har er en del magemuskler så kanskje dette er i veien. Magen min er iallfall veldig hard! Det siste døgnet har jeg hatt mye murringer og småvondter nederst i magen, som jeg ikke har kjent før.. Håper det er bare strekkinger.

Jeg kjenne den veldig klar og tydelig siden uke 13 tror jeg. Bare når jeg står, veldig vanskelig å finne den når jeg ligger. Den er veldig hard og ligger ca 8 cm under navlen. Har ikke fått noe tydelig babykul enda, men livmoren er der :-) 16 uker i dag! :-)

Jordmor viste meg idag hvor den var. Og da kjente jeg den endelig selv :p hun sa den var lettest å kjenne om morningen når blæra var full :)

Back
Topp