NopMen til dere som ikke kjenner noe - ser dere ikke mer på morgenen? Når blæra mi er full på morgenen så stikker livmora ekstra langt fram , og kjennes mye tidligere enn på kvelden f.eks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NopMen til dere som ikke kjenner noe - ser dere ikke mer på morgenen? Når blæra mi er full på morgenen så stikker livmora ekstra langt fram , og kjennes mye tidligere enn på kvelden f.eks
Men til dere som ikke kjenner noe - ser dere ikke mer på morgenen? Når blæra mi er full på morgenen så stikker livmora ekstra langt fram , og kjennes mye tidligere enn på kvelden f.eks
Hahahaha, helt likt hos meg altsåVet ikke helt hva jeg skal se om morgenen? Haha.. Det hørtes teit ut..Men magen min er "flat" om morgenen, sett i forhold til på kvelden, så det er liksom ikke så mye å se. Ligger jeg er magen helt flat. Men nå vet jeg ikke om blæra mi er spesielt full heller, for jeg tisser ørten ganger på natten.. Men lurer på om jeg kjenner noe greier på kvelden. Men hva det er vet jeg ikke. Kanskje tarmene mine er mer behjelpelig med å dytte ting ut enn blæra? Nei, ikke vet jeg..
![]()
Hahahaha, helt likt hos meg altsåflat om morningen og går å tisser ørten ganger om natta
om kvelden er magen så stor at det er sykt
![]()
Hehe, ja kanskje?!Hehe..Godt med selskap
Buksen er så sykt trang på kvelden over magen, mens på morgenen går det greit. Kanskje det er derfor vi ikke kjenner noe som helst?
![]()
Vet ikke helt hva jeg skal se om morgenen? Haha.. Det hørtes teit ut..Men magen min er "flat" om morgenen, sett i forhold til på kvelden, så det er liksom ikke så mye å se. Ligger jeg er magen helt flat. Men nå vet jeg ikke om blæra mi er spesielt full heller, for jeg tisser ørten ganger på natten.. Men lurer på om jeg kjenner noe greier på kvelden. Men hva det er vet jeg ikke. Kanskje tarmene mine er mer behjelpelig med å dytte ting ut enn blæra? Nei, ikke vet jeg..
![]()
Jeg har ikke tatt bilde selv, men på morgene kan magen se slik ut.. da blir det jo naturligvis enklere å kjenne seg fram til livmora Vis vedlegget 121267![]()
Oj!! Sånn så vel ikke min mage ut før langt uti 2. trimester! Sist fikk jeg ikke mage før 3. trimester. Kunne lurt alle rundt meg hvis jeg hadde villetOg ikke ble den stor heller. Min er helt paddeflat når jeg ligger. Før sank den riktignok innover, så en liten forskjell er det jo, men langt fra utstående
Men ja, jeg skjønner at din er enkel å finne
Fin babykul da
![]()
Dette er som sagt ikke meg da men min er rimelig synlig den også