håperpåettmirakel
Glad i forumet
Så flott resultat da, krysser fingrene for degTillhör UNN TromsöDom ringde nu och sa att 3 vart befruktade och att det kanske vart 2 till.
Jag ska insett på torsdag ..Dag 3..
Av 2 ägg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott resultat da, krysser fingrene for degTillhör UNN TromsöDom ringde nu och sa att 3 vart befruktade och att det kanske vart 2 till.
Av 2 ägg![]()
Jaa da går tiden sakte ja..Her går ting sakte... Venter fortsatt på tr. Hennes ankomst er estimert til torsdag.. Progynova er innkjøpt og ligger klar.
Det hørtes veldig lovende ut, så braTillhör UNN TromsöDom ringde nu och sa att 3 vart befruktade och att det kanske vart 2 till.
Av 2 ägg![]()
ja, blæ.. MEN skal ikke klage jeg, er veldig takknemlig for at jeg fikk komme med nå før sommerstengtJaa da går tiden sakte ja..
Det er sant, det er jo bra da. Kjedelig å vente hele sommeren..ja, blæ.. MEN skal ikke klage jeg, er veldig takknemlig for at jeg fikk komme med nå før sommerstengt
Da er jeg endelig ruger av gullegget!!!! Det ble bare ett befruktet egg,men de skrøt av det ene. Om det ikke går vår vei denne gangen blir neste forsøk mikroinjeksjon
Nå krysser vi alt vi har og ber til han der oppe om et fantastisk resultat[/QUOTE
Kjempebra befruktning da, lykke til i morgen8 av 11 egg ble befruktet her, skal inn i morgen for innsett forhåpentligvisde sa noe om at jeg hadde vann i livmor (?) på uttaket så hvis det ikke hadde forsvunnet vil de ikke sette inn egg.. Håper håper håååper nå!!!
Lycka tillDa er jeg endelig ruger av gullegget!!!! Det ble bare ett befruktet egg,men de skrøt av det ene. Om det ikke går vår vei denne gangen blir neste forsøk mikroinjeksjon
Nå krysser vi alt vi har og ber til han der oppe om et fantastisk resultat
Vilket bra resultat !8 av 11 egg ble befruktet her, skal inn i morgen for innsett forhåpentligvisde sa noe om at jeg hadde vann i livmor (?) på uttaket så hvis det ikke hadde forsvunnet vil de ikke sette inn egg.. Håper håper håååper nå!!!
Hmmm.. Usikker på om de kan det, skalVilket bra resultat !får hoppas på insett i morgon då . Tvi tvi tvi
Men kan dom inte vänta några dagar och odla äggen lite längre och ge dig en chans att vattnet försvinner ?
Her går ting sakte... Venter fortsatt på tr. Hennes ankomst er estimert til torsdag.. Progynova er innkjøpt og ligger klar.
Godt å høre at vi er flere som skal sent igang i juni. Det er så kjeeedeeeeliig å vente.da er vi ganske likt i løypa
tok siste pimolut`n tabl nå nettopp og satser på tr fredag eller i løpet av helgen
rekker akkurat innsett (om alt går som det skal) før sommerferien![]()

ja, er kjempe kjedelig!!Godt å høre at vi er flere som skal sent igang i juni. Det er så kjeeedeeeeliig å vente.![]()
Lykke til i dag!Da er innsett dagen her, kjenner jeg er nervøs nå altså, så langt kom jeg ikke sist...
TakkLykke til i dag!![]()
Grattis, så braEtt på frys og ett inn, det var helt perfekt![]()