Juni!

8 av 11 egg ble befruktet her, skal inn i morgen for innsett forhåpentligvis :-) de sa noe om at jeg hadde vann i livmor (?) på uttaket så hvis det ikke hadde forsvunnet vil de ikke sette inn egg.. Håper håper håååper nå!!!

Da er jeg endelig ruger av gullegget!!!! Det ble bare ett befruktet egg,men de skrøt av det ene. Om det ikke går vår vei denne gangen blir neste forsøk mikroinjeksjon :)

Nå krysser vi alt vi har og ber til han der oppe om et fantastisk resultat

Da er jeg endelig ruger av gullegget!!!! Det ble bare ett befruktet egg,men de skrøt av det ene. Om det ikke går vår vei denne gangen blir neste forsøk mikroinjeksjon :)

Nå krysser vi alt vi har og ber til han der oppe om et fantastisk resultat[/QUOTE

Gratulerer som ruger! har ventet spent på oppdatering :-)

8 av 11 egg ble befruktet her, skal inn i morgen for innsett forhåpentligvis :) de sa noe om at jeg hadde vann i livmor (?) på uttaket så hvis det ikke hadde forsvunnet vil de ikke sette inn egg.. Håper håper håååper nå!!!
Kjempebra befruktning da, lykke til i morgen :-)

8 av 11 egg ble befruktet her, skal inn i morgen for innsett forhåpentligvis :-) de sa noe om at jeg hadde vann i livmor (?) på uttaket så hvis det ikke hadde forsvunnet vil de ikke sette inn egg.. Håper håper håååper nå!!!
Vilket bra resultat ! :) får hoppas på insett i morgon då . Tvi tvi tvi ;)

Men kan dom inte vänta några dagar och odla äggen lite längre och ge dig en chans att vattnet försvinner ?

Vilket bra resultat ! :) får hoppas på insett i morgon då . Tvi tvi tvi ;)

Men kan dom inte vänta några dagar och odla äggen lite längre och ge dig en chans att vattnet försvinner ?
Hmmm.. Usikker på om de kan det, skal
Høre i morgen hvis de mener det fremdeles er ett problem :) spurte ikke om det når de ringte, men håper det kan være en mulighet :) Og takk for tips forresten!

Her går ting sakte... Venter fortsatt på tr. Hennes ankomst er estimert til torsdag.. Progynova er innkjøpt og ligger klar.

da er vi ganske likt i løypa :D
tok siste pimolut`n tabl nå nettopp og satser på tr fredag eller i løpet av helgen :)
rekker akkurat innsett (om alt går som det skal) før sommerferien :)

da er vi ganske likt i løypa :D
tok siste pimolut`n tabl nå nettopp og satser på tr fredag eller i løpet av helgen :)
rekker akkurat innsett (om alt går som det skal) før sommerferien :)
Godt å høre at vi er flere som skal sent igang i juni. Det er så kjeeedeeeeliig å vente. :wtf:

Godt å høre at vi er flere som skal sent igang i juni. Det er så kjeeedeeeeliig å vente. :wtf:
ja, er kjempe kjedelig!! :p men bare håper at alt går som det skal.. nå har vi blitt stoppet av juleferie og påskeferie, så håper virkelig ikke at sommerferien skal stoppe oss også! har 7 egg på frys, så håper å få inn gullblasto før sommeren ;)

har du mange på frys?

Back
Topp