Bubblys dagbok

Ånei!! Nå ble jeg stressa... :( Vil jo ikke gjøre noe galt... Det var sykepleieren jeg spurte. Damnit :(
Nå er det allerede gjort da... Men skal aldri ta med migrenenesespray i rutetida igjen... :(
Det var en annen som sa hun fikk bruke zomig i graviditeten også her inne, så jeg gikk ut ifra at det var greit.
Ja, du kan ta det med ro. Det skjer nok ikke noe. Det er det som er vanskelig med medisiner og graviditet, umulig å få god nok forskning på det. Det handler også litt om å veie nytten av medisinen. Det er veldig belastende å gå med migrene over tid. Så man vil helt sikkert kunne få litt forskjellige anbefalinger. Det går nok helt fint!

Ånei!! Nå ble jeg stressa... :( Vil jo ikke gjøre noe galt... Det var sykepleieren jeg spurte. Damnit :(
Nå er det allerede gjort da... Men skal aldri ta med migrenenesespray i rutetida igjen... :(
Det var en annen som sa hun fikk bruke zomig i graviditeten også her inne, så jeg gikk ut ifra at det var greit.
Foreløpig så deler ikke du og frøet blodomløp, så du trenger ikke stresse:)

Puh :)
Nå ble jeg glad. Da skal jeg prøve å la vær å ta nesespray framover men ikke bekymre meg for denne gangen :)
Koser meg i finværet uten migrene nå så jeg er glad :)

Nå er det ikke mange dagene igjen til test vel? følger spent med ... :-)

Puh :)
Nå ble jeg glad. Da skal jeg prøve å la vær å ta nesespray framover men ikke bekymre meg for denne gangen :)
Koser meg i finværet uten migrene nå så jeg er glad :)

Du kan spørre gratis her: www.tryggmammamedisin.no

Dette er fagfolk som jobber med å holde seg oppdatert på medisiner og graviditet - de er nok mer oppdatert enn de fleste leger og sykepleiere på akkurat mammakroppen og medisiner. Det er en offentlig tjeneste side.

Du kan spørre gratis her: www.tryggmammamedisin.no

Dette er fagfolk som jobber med å holde seg oppdatert på medisiner og graviditet - de er nok mer oppdatert enn de fleste leger og sykepleiere på akkurat mammakroppen og medisiner. Det er en offentlig tjeneste side.
Supert! Konge at det finnes en sånn side da! :D Den kommer jeg nok til å bruke en del fremover ;) håper jeg

Nå er det ikke mange dagene igjen til test vel? følger spent med ... :-)

Blodprøven er neste onsdag og det er jo en eeeeevighet til :p

Men tenkte å svi av en strimmeltest enten i morgen eller søndag sammen med sambo ;)

Jeg har vanvittig lyst å gjøre det allerede nå, men jeg er så redd for skuffelsen dersom den blir negativ, at jeg heller drøyer litt :) men bare litt ;)

Fortsatt rugedag 9:

Har hatt litt mens-murringer i hele dag, litt sånn sporadisk.
Kjeder meg en del siden sambo er på fest, mens jeg er "syk" og ikke kunne være med. Kan jo ikke drikke uansett så da er det bedre å holde seg hjemme.
Håper sambo ikke drar den altfor langt, for i morgen skal vi i familieselskap og da er det greit å ikke være helt utkjørt.
Gleder meg til i morgen for da skal jeg kose masse med fadder-barnet mitt på 1 år og bare suge til meg så mye babystøv jeg bare kan :D

Blodprøven er neste onsdag og det er jo en eeeeevighet til :p

Men tenkte å svi av en strimmeltest enten i morgen eller søndag sammen med sambo ;)

Jeg har vanvittig lyst å gjøre det allerede nå, men jeg er så redd for skuffelsen dersom den blir negativ, at jeg heller drøyer litt :) men bare litt ;)

Ja, skjønner deg veldig godt. Ta den tiden du trenger, det lureste er jo å vente lengst mulig :-)

Nei nå har jeg så mye menssmerter/murringer at jeg er redd tanta er på vei.... :( Mista plutselig alt håpet.

Håper jeg får to streker på testen i morgen... Men tviler

Det ble en strek :(
Har følt jeg får mensen i hele natt...

ImageUploadedByBV Forum1433575114.937731.jpg

Huff, så utrolig kjedelig. :(

Er det mulig at det er litt tidlig fortsatt?

Ja, er bare 10 dpo. Så er muligens litt tidlig.
Men kroppen min reagerer akkurat sånn som den pleier før mens. Har mista all troa, selvom det fortsatt er en liten mulighet.

Krysser fingrene for at det er tidlig å teste enda! Det at det kjennes ut som mensen kommer var sånn for min del og ved positiv test. Tvi tvi!

Jeg regnet litt bakover, og du er jo bare på rugedag 8, så det er fortsatt veldig tidlig å håpe på positiv test altså. Ville nok ventet 3-4 dager til før ny test. Sjansen for å få positiv nå er jo nærmest ikke-eksisterende:) Jeg har fortsatt håp om at dette går:)

Alle damene her inne har menssmerter selv om de er gravide:) Dessuten gir progesteronstøtten også sånne gravidsymptomer. Som bl.a. menskramper:)

Takk jenter..
Men uttak var 27. Mai og TD er 10. Juni (akkurat 14 dager etter), så jeg regner med at man skal regne fra uttak? Det er 10 dager siden uttak.

Alle damene her inne har menssmerter selv om de er gravide:) Dessuten gir progesteronstøtten også sånne gravidsymptomer. Som bl.a. menskramper:)

Er det sant? Det føles bare så utrolig likt ut som mensen som banker på døra... Kanskje det bare er crinonen som kødder med meg da... ?

Det er fortsatt veldig tidlig! Jeg regnet rugedagene med "rugedag 1" som første dagen etter innsett. Kjedelig med blenda test, men håpet er ikke ute. Klem klem :-)

Back
Topp