Skravletråd

Så kos med ul, hunnykaos!

Håper du finner en god løsning på prosjekt tilbake-i-jobb, Undomiel. Selv er jeg så lei av å være sykemeldt at jeg nesten håper at du far jobbe litt I sommer og høst, men skjønner jo motargumentene også.

Er det en master du trenger for å bli logoped? Har du sett på mulighetene for å gjøre det på deltid? Samlingsbasert, hvis du ikke bor I en av universitetsbyene?

Uansett: Klart det ordner seg! Gjør alltid det for snille piker.

Flere som har planer om å se ny serie på tvnorge i kveld? The Whispers:)

Endelig fridag i morgen før jobbehelg her og! Har jobbet mye i det siste og det kjennes på kroppen... konstant sliten, vond rygg og sur. :P Godt å innta sofan sammen med lillemor og se barnetv før hun la seg, og bare krype tilbake i sofakroken når hun var godt i seng! Ser opptak av the Kardashians som jeg har gått glipp av - underholdende gjeng! :P

Hehe ja. Sant det:P Mannen syns det så spennende ut og. Så se det sammen og så er det rett til køys.
Jeg er for gammel :p haha å sambo sover allerede å han ville å se det :p
Før kunne jeg være oppe til 2 på natta :o å stå opp med barna igjen kl 7.. Sjønner ikke hva som er sjedd :p

Har slått av TV for kvelden, og skal bare vente litt på vaskemaskina før jeg finner køya. Noterer Kardashians, Whispers og CSI i mulige planer for formiddagen. God tv-kveld, folkens.

Jeg er for gammel :p haha å sambo sover allerede å han ville å se det :p
Før kunne jeg være oppe til 2 på natta :eek: å stå opp med barna igjen kl 7.. Sjønner ikke hva som er sjedd :p
Haha, for gammel du liksom. vel vel:P
Til 2 holder jeg overhode ikke ut altså:P
Her er det opp 6 som regel;)

Back
Topp