Noen som har begynt å kikke på vogn?

Kjøpte baby jogger city elite til treåringen min, og har kjøpt til bagen, så håper jeg er klar for baby <3
 
Blir nok ikke vognshopping på meg. Vi har en Emmaljunga Edge Duo fra før og blir for dumt å ikke bruke den... Det er en veldig bra vogn egentlig, men den er latterlig tung og stiv. Får se om jeg kanskje slutter å være fornuftig og kjøper ny :p
 
Me har Brio s.mile så eg e kjempefornøyd med, brukes t minien på 7,5mnd, kunne brukt bagen endå(71,5cm på 7 mnd kontroll.), men no ville an opp å sjå :)
Men e på jakt ette søskenvogn si da berre blir 15 mnd mellom, og har veldig lyst på Bugaboo Donkey Duo, men e så himla dyr :(
 
Har TFK fra før, og den er knapt 2 år, så tror vi bruker den.... sjøl om jeg egentlig har lyst på ny :p Uansett, vi må ha en vogn som tåler å trilles i terreng da vi er mye ute i naturen.
 
Vi har mondial duo, veldig fornøyd med vogna egentlig men angrer litt at vi valgte leatherette. Har kommet noen dråper regn på den og da er det blitt stygge flekker...

Blir 22 mnd mellom våre, så tror ikke vi har behov for noe mer enn en ekstra trille til storesøsteren når den tid kommer. vi har en simotrille utenom
 
Me har Brio s.mile så eg e kjempefornøyd med, brukes t minien på 7,5mnd, kunne brukt bagen endå(71,5cm på 7 mnd kontroll.), men no ville an opp å sjå :)
Men e på jakt ette søskenvogn si da berre blir 15 mnd mellom, og har veldig lyst på Bugaboo Donkey Duo, men e så himla dyr :(
Har du sett på Emmaljunga sin? Vurderte den hvis jeg hadde blitt gravid med en gang. Men det er nå ett år siden så trenger mest sannsynlig ikke det.
 
Har du sett på Emmaljunga sin? Vurderte den hvis jeg hadde blitt gravid med en gang. Men det er nå ett år siden så trenger mest sannsynlig ikke det.
Har sett på den og, men e ingen kjempefan av Emmaljunga ;) Dessuten vil eg helst ha ei vogn så kan brukast når berre den eine e med og. Har heller ikkje så lyst at dei ska sitta oppå kvarandre :p SÅ da e ikkje så veeeldig enkelt detta :p
Har ingen problem med å kjøpa brukt, så kan spara ein del på da, heldigvis :)
Av side-by-side vogner, så har eg kikka litt på Kronan, Basson og ja, Emmaljunga :p
 
Har sett på den og, men e ingen kjempefan av Emmaljunga ;) Dessuten vil eg helst ha ei vogn så kan brukast når berre den eine e med og. Har heller ikkje så lyst at dei ska sitta oppå kvarandre :p SÅ da e ikkje så veeeldig enkelt detta :p
Har ingen problem med å kjøpa brukt, så kan spara ein del på da, heldigvis :)
Av side-by-side vogner, så har eg kikka litt på Kronan, Basson og ja, Emmaljunga :p
Ok. Jeg tenkte emmaljunga siden den er ganske smal og passer fint på butikken. Jeg likte ikke emmaljunga før jeg prøvde det selv. Hehe. Men når brio vogna vår røyk og det var salg på ei Emmaljunga vogn så måtte jeg nesten ha den.
 
Vi hadde tfk forrige gang. Ikke fornøyd. . Vurderer easywalker eller Mountain Bugge!
 
Jeg har ikke peiling på vogn! :p
Men har lyst på en 3-hjul som er lett og selvfølgelig bilstol kan kobles til. Litt fordi jeg har liten bil som er ny så jeg ønsker ikke å bytte :p søsteren min har en stor vogn, fikk plass til den til slutt, men shit for ett slit! :p
 
Har kikket på vogn etter at vi så bankende hjerte på ultralyd, så her blir det simo kombi på oss :) er så heldige at den skal kommende besteforeldrene kjøpe til oss :)
 
Ikke enda, er jo en jungel av vogner der ute!! Hadde emmaljunga city cross med de to første, solgte den, fikk tredjemann og kjøpte emmaljunga city cross igjen men brukt. Gav den til lillesøsteren min da hun fikk baby så må ha ny nå :) har vert veldig fornøyd med city crossen men lyst å prøve noe nytt :)
 
Vi har lyst på tfk denne gangen.
Mest lyst på den med fire hjul, men har ikke hørt så mye om den enda, så litt skummelt å kjøpe den fordi vi tror den kan være bra. Spesielt siden vi ikkehar sett den på ordentlig :p
 
Back
Topp