Er jo gjerne litt tidlig kanskje...men det er så mange fine! Og jeg gleder meg til jeg stolt skal trille rundt og stråle☺️
Hjul som går rundtMest trehjulinger med det men er jo noen med fire også. Ser på Emmaljunga edge eller helst mondial til begynnelsen, men syns ikke sportsdelen er fin. Orker ikke dra på så tung vogn når ungen veier litt mer, da vil jeg ha tfk igjen eller en annen stor og god sportsvogn som tåler litt terreng men tar liten plass i bilen...
Syns den ser litt liten ut, men mulig bildene viser feilHørte om ei som byttet ut Emmaljunga til fordel for City elite baby jogger.
Ha
Ja.
Vurderer sterkt City elite baby jogger.
Fått god omtale og vet at det er flere som er fornøyd med den.
Noen som har erfaringer med den vognen?![]()
Vi har edge de luxe. Er understellet som heter de luxe og passer på både mondial og edge.Jaa, jeg har lyst på Emmaljunga Mondial de luxe![]()
Vi har skravlet en del vogn allerede her inne, så vi er en del med tanker i alle fall.
Jeg har lyst på emmaljunga, men om det blir edge eller nitro super er ikke jeg sikker på
Hi hi, kunne jo blitt søtt det også daHar ei Emmaljunga city cross ette storesøster, så blir det jenta beholde me den. Blir det gutt blir det shopping, e ikkje heilt fortrolige me rosa elefanter og detaljer te gutt![]()
Ikke vært aktiv på ei uke eller to, så den ligger nedi her en plass.Har ikke fått med meg den tråden jeg da!![]()
Hi hi, kunne jo blitt søtt det også daEne gutten vår elsker rosa!