Noen som har begynt å kikke på vogn?

sommerfugl84

1+1=3
Februarlykke 2016
Er jo gjerne litt tidlig kanskje...men det er så mange fine! Og jeg gleder meg til jeg stolt skal trille rundt og stråle☺️
 
Åjada, startet å kikke på det mens vi enda prøvde :p Elsker vogner og sliter med å bare kjøpe en! Blir nok en med stor bag fra starten av og en annen som sportsvogn senere, da må jeg ha swivelhjul :D
 
Ja:).

Vurderer sterkt City elite baby jogger.
Fått god omtale og vet at det er flere som er fornøyd med den :).

Noen som har erfaringer med den vognen? :)
 
Last edited by a moderator:
Hjul som går rundt :) Mest trehjulinger med det men er jo noen med fire også. Ser på Emmaljunga edge eller helst mondial til begynnelsen, men syns ikke sportsdelen er fin. Orker ikke dra på så tung vogn når ungen veier litt mer, da vil jeg ha tfk igjen eller en annen stor og god sportsvogn som tåler litt terreng men tar liten plass i bilen...
 
Hørte om ei som byttet ut Emmaljunga til fordel for City elite baby jogger :).


Hjul som går rundt :) Mest trehjulinger med det men er jo noen med fire også. Ser på Emmaljunga edge eller helst mondial til begynnelsen, men syns ikke sportsdelen er fin. Orker ikke dra på så tung vogn når ungen veier litt mer, da vil jeg ha tfk igjen eller en annen stor og god sportsvogn som tåler litt terreng men tar liten plass i bilen...
 
Hørte om ei som byttet ut Emmaljunga til fordel for City elite baby jogger :).



Ha
Syns den ser litt liten ut, men mulig bildene viser feil :happy: Bagen er disse trehjulingene er hvertfall for små, vil også ha mulighet til å ha mot meg den første perioden vi bruker sportsvogn og da er ikke utvalget det største. Tror nok vi ender med en Emmaljunga først og som sovevogn i bhg og en annen senere. Går mye på grus, lysløype og traktorvei skikkelig demping er et must :)
 
Vanskelig å velge vogn :). Står mellom den city elite baby jogger eller Emmaljunga ;).

Får nok ta en runde å prøve og se på vogner :).
 
Ja:).

Vurderer sterkt City elite baby jogger.
Fått god omtale og vet at det er flere som er fornøyd med den :).

Noen som har erfaringer med den vognen? :)

Har hørt om mange som er fornøyde med baby elite! Den har hvertfall "lang" rygg, så kan brukes til barnet er ganske stort! ;)
 
Jeg så litt på nettet i natt når jeg ikke fikk sove! Falt veldig for emmaljunga super viking! Den hadde så mye av det jeg er på jakt etter!

- må kunne ha barnet mot meg i sportsvogndelen
- god demping
-lufthjul
-god oppbevaring under
- tåle god vekt
- fire hjul
- store svingbare hjul foran

Ellers liker jeg bugaboo buffalo sitt understell og bag, men ikke så begeistret for sportsvogndelen!
 
Vi har skravlet en del vogn allerede her inne, så vi er en del med tanker i alle fall.

Jeg har lyst på emmaljunga, men om det blir edge eller nitro super er ikke jeg sikker på
 
Vi har skravlet en del vogn allerede her inne, så vi er en del med tanker i alle fall.

Jeg har lyst på emmaljunga, men om det blir edge eller nitro super er ikke jeg sikker på

Har ikke fått med meg den tråden jeg da!:)
 
Har ei Emmaljunga city cross ette storesøster, så blir det jenta beholde me den. Blir det gutt blir det shopping, e ikkje heilt fortrolige me rosa elefanter og detaljer te gutt :p
 
Har ei Emmaljunga city cross ette storesøster, så blir det jenta beholde me den. Blir det gutt blir det shopping, e ikkje heilt fortrolige me rosa elefanter og detaljer te gutt :p
Hi hi, kunne jo blitt søtt det også da :p Ene gutten vår elsker rosa!
 
Back
Topp