Noen som har begynt å kikke på vogn?

Vi har lyst på tfk denne gangen.
Mest lyst på den med fire hjul, men har ikke hørt så mye om den enda, så litt skummelt å kjøpe den fordi vi tror den kan være bra. Spesielt siden vi ikkehar sett den på ordentlig :p
Den tfk har jeg kikket på også, men finner ingen i Norge som selger den. Vurderer å finne en butikk i Kiel og ta en titt på den der når jeg skal dit i august :D Er vel akkurat samme vogna som twist, bare med 4 hjul?
 
Den tfk har jeg kikket på også, men finner ingen i Norge som selger den. Vurderer å finne en butikk i Kiel og ta en titt på den der når jeg skal dit i august :D Er vel akkurat samme vogna som twist, bare med 4 hjul?
Nei, det har ikke jeg heller klart å finne.
Ja, kan ikke du sjekke det om du skal til Kiel? :D Jeg tror den er akkurat som twisten ja :)
 
Vi tenker på bugaboo donkey søskenvogn :)
 
Vi bruker opp igjen simo kombien etter storesøster:)
 
Nei, det har ikke jeg heller klart å finne.
Ja, kan ikke du sjekke det om du skal til Kiel? :D Jeg tror den er akkurat som twisten ja :)
Skal dit i august, da kanskje jeg rekker å sjekke det ut :D Ser veldig fin ut!
 
noen som har flere forslag på vogner med disse kristeriene:
fire hjul, med to svingbare store hjul.
vendbart sporstsete-del som kan legges helt ned.
stor handlekurv under.
 
noen som har flere forslag på vogner med disse kristeriene:
fire hjul, med to svingbare store hjul.
vendbart sporstsete-del som kan legges helt ned.
stor handlekurv under.
Emmaljunga super nitro. Ikle veldig store hjul som svinger, men større enn de fleste andre.
 
Emmaljunga super nitro. Ikle veldig store hjul som svinger, men større enn de fleste andre.

glemte visst et kristerie, vet du om har den lufthjul?:)
klarer ikke finne det ut på siden...
 
Det mener jeg den ikke har. Da må du på edge, men de svinghjulene er mindre synes jeg det ser ut som
 
Det mener jeg den ikke har. Da må du på edge, men de svinghjulene er mindre synes jeg det ser ut som
Jeg mente det var omvendt. Er ett år siden jeg så på de vognene. Valget sto mellom de to og endte med edge. Den er større og bedre for barnet. Min datter var da 1 år og var med på valget.
 
Nitro er så. Super nitro har større, men den vogna er ny siden sist jeg shoppet vogn. Men jeg har ikke faktisk sett på den noen gang
 
Vi har en emmaljunga egde duo 2014 modell etter jenta vår og vi tenkte at babyen skulle få arve den :) Superfornøyd!
 
Last edited:
Noen som anbefale meg en vogn som helst er kombi, passer i en liten bil (Volkswagen polo/mazda 2) og bilstol kan monteres med adapter?
 
Vi har en emmaljunga city cross. Egentlig gavke fornøyde (men noen småting som irriterer litt..), så all fornuft sier vi må beholde den. Meeen så rykker det litt i shoppe-foten likevel ;) har lyst på en nettere og mer minimalistisk vogn. Har lyst på 3-hjuling. Helst en som er grei til jogging ;)
 
Det jeg hadde mot min gamle emmaljunga var at det var nærmest umulig å legge varene under vogna når jeg hadde sportsdel vendt mot meg, så det må jeg teste før jeg kjøper vogn


Mannen fikk brått bilde i hodet av neste sommer, tre unger, vogn og hund i bilen på en gang.... Tilhenger?
 
Back
Topp