Ønsker du babyshower?

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
I morgen arrangerer jeg mitt 4 babyshower. Har 3 bestevenninne og alle har fått en hver, og i morgen er den den andre babyshoweren for hun ene.

Men jeg ønsker ikke en selv..

Ønsker du deg det?
 
Jeg tror egentlig ikke det, syns d virker litt rart men så vet jeg at det er en gjeng på gubben sin side dom "alltid" lager suprise showers til de som er gravide , så jeg forbereder meg jo på at det kan skje .
 
Jeg kommer helt sikkert til å sette pris på det dersom det skulle skje, men det er ikke tradisjon for det i min vennegjeng :)
 
De vi har laget for synst det har vert helt tipp topp og vi hadde en kjekk dag sammen :)

Jeg har ikke så stort nettverk, og ville vert rart med bare 3 stk på en babyshower, så jeg kommer til å si at de ikke skal ordne til noe.
 
Tviler ikke på at det kan være kjekt, men regner ikke med noe slikt, ikke vært med på det hos noen jeg kjenner, og dette er mitt tredje barn.
 
Hadde vært kjekt, men ikke vært med på noe lignende selv, men nå er det kun ei venninne som har barn og hun bor langt unna meg.
 
Jeg blir ikke lei meg dersom noen arrangerer :) jeg er den første i gjengen som får barn, så vi får se. Har selv arrangert for tanten min :)
 
Ikke noe som pleier å bli gjort i min vennegjeng (som heller ikke er særlig stor), men hadde selvfølgelig satt stor pris på hvis jeg hadde blitt overrasket med det :D
 
Jeg regner med min familie/venner kommer til å arrangere det for meg. Jeg gjorde det for min tvillingsøster så hun setter det nok i gang :)
 
Det er ikke vanlig her jeg bor, så det hadde vært veldig rart tror jeg ;)
 
Jeg er fristet, men hadde der ikke med første så regner ikke med det blir det nå heller. Fikk heller alle de gavene når barnet var født. Jordmødrene ble litt sure på hotellet men det får være.
 
Jeg har arrangert to babyshowere nå i vår. Og det er veeeeeldig stas i min vennegjeng. Så jeg blir overrasket om ikke noen lager babyshower for meg :p jeg ønsker det selv også :)
 
Hadde satt veldig pris på om noen overrasket meg med det, og jeg er nesten helt sikker på at det vil skje også! Synes det er veldig koselig å samles sånn og kan snakke masse om babyen og hvilke forventninger man har osv:D
 
Jeg er fristet, men hadde der ikke med første så regner ikke med det blir det nå heller. Fikk heller alle de gavene når barnet var født. Jordmødrene ble litt sure på hotellet men det får være.

Jeg fikk heller ikke for 4 år siden, men venninna fikk den første for 2 årstiden. Og hun ene ventet baby nr 3, og fikk sin første med siste babyen, så kan hende du får nå selv om du ikke fikk med første :)
 
Ja, det er også kjempe stas!! :D skulle bare ønske jeg hadde hatt litt større nettverk, så vi evt hadde blitt litt mere en 3 stk, og vil da derfor ikke ha :(

Men hun vi skal ha i morgen har null anelse, så blir så gøy å overraske henne. Vi er tilsaman 9 stk, og har kjøpt en tripp trapp stol til felles gave, + bleiekake, pynt, mat og litt kake :)
 
Jeg fikk heller ikke for 4 år siden, men venninna fikk den første for 2 årstiden. Og hun ene ventet baby nr 3, og fikk sin første med siste babyen, så kan hende du får nå selv om du ikke fikk med første :)
Er liksom ingen her som har det. Er mest de som har venner i Oslo som har det her.
 
Jeg fikk ikke baby shower alikevel forrige gang, da penger stoppet hun ene som skulle arrangere det :) Men jeg har etter det arrangert baby shower for både beste venninen min og ei annen vennine :) Så får se om jeg "får det tilbake" :)
 
Back
Topp