Ønsker du babyshower?

Ser det er noen har her i området også men aldri vært med på noen selv. Kan ha noe med at de fleste i vår omgangskrets har flere barn eller er ferdig med barn. Hadde absolutt vært koselig å bli overrasket med det, men mest for at man da virkelig kjenner folk bryr seg :)
 
I min omgangskrets blir det mer og mer vanlig! Jeg har vært med på flere, og synes det er superhelt! Jeg blir veldig skuffet om ingen vil arrangere det for meg!
 
Jeg har ikke så lyst på, og det skal jeg hinte litt om også! Jeg hater å bli overrasket, og liker ikke å føle meg til bry:)
 
Jeg har ikke så lyst på, og det skal jeg hinte litt om også! Jeg hater å bli overrasket, og liker ikke å føle meg til bry:)

Til bry er du ikke! Er jo kjempe kjekt å få ordne i stand en kjekk jentekveld/dag med babyprat og kos.. Så de skal du ikke føle!! Det jeg gjore med min veninne, som hater overaskelse var at jeg spurte om hun ville. Hun ville vite hvem som kom og når det var, resten var en overaskelse, av pynt, mat, kake, gaver o.l :)
 
Til bry er du ikke! Er jo kjempe kjekt å få ordne i stand en kjekk jentekveld/dag med babyprat og kos.. Så de skal du ikke føle!! Det jeg gjore med min veninne, som hater overaskelse var at jeg spurte om hun ville. Hun ville vite hvem som kom og når det var, resten var en overaskelse, av pynt, mat, kake, gaver o.l :)
Ja, da går det jo an. For jeg er litt kontrollfrik! Må vite hvem, hvor og når! Haha:)
 
Kunne godt tenkt meg å ha det denne gangen, ble ikke med første. Men samtidig vil jeg ikke presse noen til å gjøre det heller :-/
 
Kunne gjerne tenke meg å hatt det:). Vi gjorde det til hun i jentegjengen min som var gravid :). Håper venninnene mine overrasker meg. Det hadde betydd mye!
 
De vi har laget for synst det har vert helt tipp topp og vi hadde en kjekk dag sammen :)

Jeg har ikke så stort nettverk, og ville vert rart med bare 3 stk på en babyshower, så jeg kommer til å si at de ikke skal ordne til noe.

Man trenger ikke være mange for å ha babyshower :) Vi arrangerte til ei venninne der vi ble 5 stk med henne. Det var kjempekoselig. Så har jeg vært i en annen babyshower der vi var 20 stk... Det var ikke like koselig da det ble for upersonlig for mange av oss gjestene.
 
Vet ikke hva jeg ønsker for meg selv... Tenker at det er koselig om jeg får det og blir ikke skuffa om jeg ikke får noe som helst.
Men jeg har arrangert det for flere venninner :)
 
Den første babyshoweren jeg var på var min egen, var hyggelig :) Har vært på flere i ettertid. Vet ikke om noen gidder å ordne det for meg denne gangen, men hadde absolutt satt pris på det! Trenger ikke å bære store greiene...
 
Høres veldig koselig ut da, og hadde syntes det var hyggelig, men ikke noe jeg måtte hatt liksom. :) Har vært I 2 til mine nærmeste venninner, me ikke blitt arrangert til meg. :p Kanskje denne gangen? :)
 
Har verken hatt eller vært i et før, men har nevnt til søstrene mine at det kan være litt mer aktuelt enn et utdrikningslag.. ;)
 
Jentegjengen arrangerte babyshower for meg da jeg ventet første, var en skikkelig koselig jentekveld (vi var ikke mer enn 5 stk tilsammen, bare koselig det) :) Denne gangen er vi to i samme jentegjeng som venter med rundt 2 ukers mellomrom, så får nesten se hvordan det blir nå, hun må jo vertfall få "tilbake" siden hun stod for hoveddelen av min ;-) Hva det blir for meg vet jeg ikke:)
 
Jentegjengen arrangerte når jeg gikk med min første og det var en kjempe koselig kveld. Denne gangen ønsker jeg ikke en ren babyshower, men bare en kveld der vi som kan møtea og kpser oss sammen :) Ikke noe stress med pynting og gaver.
 
Med første var det ikke kommet typ babyshower hit enda.. Men med nr troppen venninnegjengen opp med mat å kaker:) gøy å bli gjort stas på:)
 
Med fyste rakk dei ikkje, for ho kom så alt for tidlig :p
Så venta venninno mi, og eg arrangerte for ho.
Med nr 2 så fekk eg koselig babyshower :)
Forvente ikkje å få denne gongen, men hadde jo selvfølgelig vært koselig :)
 
Back
Topp