Ønsker du babyshower?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Happy_90, 1 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vår Flørter med forumet

Det hadde vært koselig, men tror ikke det blir noe da min venninnegjeng bor langt unna og det er sjelden flere av dem kommer å besøker meg samtidig. Er jeg som har flytta vekk, så er mest jeg som reiser til dem :)

2. spirelire Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Om jeg hadde hatt en stor vennekrets tror jeg at jeg ville blitt glad for babyshower. Men fordi jeg har flyttet og ikke har så mange som er nære her vet jeg ikke. sikkert frykten for å bli skuffet om ingen husker meg.

3. *4barnsmamma* Gift med forumet

Har ikke tenkt noe på det, er ikke noe som har vert gjort i min vennegjeng :)

4. Kalaho Forelsket i forumet

Jeg fikk det med første :) Vi var 10-11 stk. Det var kjempekoselig! Der hadde venninnene mine laget taco, kaker, cupcakes, pyntet og kjøpt masse fine gaver og laget bleiekake :D Gråte-garanti for en hormonell bombe :p

• Liker Liker x 1
  5. snarttrebarnsmamma snarttrebarnsmamma

Hadde vært morsomt men tviler på at jeg får det.

6. MonicaA Forumelsker

Jeg ønsker meg babyshower. Virker så koselig, og for min del er det faktisk litt viktig... Vi er en meget sammensveiset gjeng, og et babyshower vil føles som en velkomst av vennekretsen, på en måte. Kansje rart å tenke slik, men det er nå bare engang slik.

Så jeg ønsker meg, og kommer til å arrangere for andre som kommer etter meg :)

• Liker Liker x 2
  7. Happy_90 Elsker forumet Desemberglede 2015

Håper du får det :D er heldig gøy :)

8. Veromor nr.4 Veromor

Hadde satt pris på liten fest etterpå jeg :) kanskje noen kom til meg med rundstykker og en kake :) for å se på nurket :)

• Liker Liker x 2
  9. monca84*ønsker* Verdens heldigste mamma søker søster eller bror

Hadde satt pris på det, men får det nok ikke....

10. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg hadde elsket det, men vet ikke om det blir. Får bli en veldig hyggelig overraskelse i så fall:)

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg har ingen vennegjeng. Ikke i det hele tatt.

12. Attpåklattenognr3 Glad i forumet Oktoberskattene 2015

Ej håpe ej fe de :)

Del denne siden