Skravletråd

God morgen alle sammen :D
Hva skal dere i dag :D ?
Skulle egentlig på fotball cup men alle kampene hans er flyttet til i morgen :) kjenner både jeg å bekkenet er glade for det ja :p
Holder med å handle inn å lage i stand til familieselskap på søndag :)

God morgen! :D
Idag skal vi til Ålesund, se på vogn, kjøpe litt små dill av klær til lille og diverse annetsom står på listen! :D

Deilig og endelig kjenne formen er bedre! Nå skal jeg stå opp og skrive ferdig siste arbeidskravet mitt for i år!

Hadde første jobbvakt på to uker i dag. Fy så sliten jeg er! Og korsryggen kjennes ut som den skal revne. Første jeg gjorde da jeg kom hjem var forøvrig å spy ned hele badet.. Stakar kjæresten som har vaska i hele dag, og nå vasker badet for andre gang :p hadde ikke klart meg uten han altså!

Skal i gang med å bake nå :D ondskapsfull sjokoladekake :D sambo elsker den så da må han jo få den :D :D
Men den er farlig :o kommer til å ese ut i dag :p

Mannen tok med guttungen på en sykkeltur:D Guttungen elsker det, kommer med sykkelhjelmen og sier "ykle"<3 Jeg passer på å legge på plass klær og fikk på en ny maskin med 60vask.

Nå ser jeg på vesker på zalando,skal ha en ny. Gave fra mannen egentlig, men han tørr ikke kjøpe:P Valgets kval!!

Her tok samboeren 6-åringen med på tusenfryd i dag og jeg og lillegutt har bare slappet av hjemme. Vært mye ute i hagen og kost oss i det fine været :)

Her ble det en tur på Åpen stall med bonusbarna, så de fikk ridd og pussa & stelt hester og kjørte de hjem etterpå. Ble så en god lunsj og koffeinfri kaffe på meg i Oslo og en rusletur på Løkka. Kom hjem og sov 2 timer på sofaen :D

Kommer meg ikke inn med appen på hverken ipad eller iphone... Ergerlig! Men funker på PC da :)

Har bare vært hjemme i helga, med kranglete barn.. Og nå er barnehagen stengt i to dager pga plandager... Kommer til å bli gal! Så planlegger sykkeltur i morgen og så må jeg finne en plan for tirsdag...

Andre enn meg som sliter med å få i seg nok vann? Jeg kjøpte camelbak for ca en uke siden, og nå får jeg endelig i meg nok (når jeg er hjemme i hvert fall). Merker at det hjelper godt på kvalmen om jeg passer på å drikke nok :) bare så sykt irriterende å måtte tisse hele tiden :p

På jobb er det null problem - har en flaske ved datamaskinen som jeg tømmer og fyller flittig. Hjemme derimot... nesten så jeg må ha post-its som minner meg på å drikke....

Må bli flinkere til å drikke vann! :O ta i bruk igjen flaske så jeg har kontroll. Gikk greit når det eneste jrg drakk var vann med isbiter

Vann ja... Var veldig flink i begynnelsen, men det har sklidd litt ut. Skjerpings!
Mandags morgen.. Nydelig dag ute! Har tatt hundene med på en times tur i skogen. Fornøyde hunder og fornøyd mor:) nå skriver jeg litt handlelapp, skal grille i ettermiddag og feire første arbeidsdag i ny jobb for mannen
Venter på pakke fra zalando, kjøpt mammajeans og to par joggesko:p spent! Ellers skal jeg kose meg i Hagen med litt hagearbeid og bare nyte sola og deilig temperatur.
Hvilke planer har resten av Novemberdamene i dag?

Har fri i dag - planen var egentlig å få ryddet på plass klær (venter på inspirasjon) og klippe gresset. Men det regnet i natt og det blåser noe voldsomt, så blir nok til at jeg utsetter det litt.

Rastløs

Har fri i dag - planen var egentlig å få ryddet på plass klær (venter på inspirasjon) og klippe gresset. Men det regnet i natt og det blåser noe voldsomt, så blir nok til at jeg utsetter det litt.

Rastløs
Blåser noe sinnsykt her, så planen om sykkeltur med ungene gikk i vasken. Vi får heller prøve å være kreative inne i dag og (hjelp!).

Du bor vel ikke så langt unna meg du? Bor i Røyken, 20 min fra Drammen.

Blåser noe sinnsykt her, så planen om sykkeltur med ungene gikk i vasken. Vi får heller prøve å være kreative inne i dag og (hjelp!).

Du bor vel ikke så langt unna meg du? Bor i Røyken, 20 min fra Drammen.
Bor på andre siden av Drammen, ikke så langt fra Hokksund ^-^

Enig at sykkeltur nå ikke akkurat frister - får håpe det gir seg utover dagen!Skulle hatt drager :P

Ikke sant, ikke langt unna da nei.

Ble film (Tingeling) og popkorn fra popkronmaskina nå først. Har vært ute på en liten handlerunde på Biltema på morgenen, kjøpte sånn trekk til baksetet i bilen, får jo ny bil på fredag og vil at den skal bevares så fin som den er :)

Håper vi kan gå ut etterhvert og leke på lekeplassen i det minste...

Drage hadde vært tingen!

Ikke sant, ikke langt unna da nei.

Ble film (Tingeling) og popkorn fra popkronmaskina nå først. Har vært ute på en liten handlerunde på Biltema på morgenen, kjøpte sånn trekk til baksetet i bilen, får jo ny bil på fredag og vil at den skal bevares så fin som den er :)

Håper vi kan gå ut etterhvert og leke på lekeplassen i det minste...

Drage hadde vært tingen!
Popkorn hørtes ikke dumt ut! Men etter rask gjennomgang av skap og skuffer har vi ikke :/

Men ble til ostesmørbrød i ovn, ikke helt feil det heller ^-^

Ja, smart med trekk til bil - foreldrene mine kjøpte det kanskje litt for Sent sist og har noen fine kakaoflekker som bevis :P

Back
Topp