15 min er jo knalltøft! Og flink som klarer selvFörsta gången är värst :/ tog min första i går och brukte ialf 15 min innan jag fick mod till att sticka mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 min er jo knalltøft! Og flink som klarer selvFörsta gången är värst :/ tog min första i går och brukte ialf 15 min innan jag fick mod till att sticka mig![]()
Men bra den kom da så jeg endelig fikk begynt med sprøytene, begynt i dag.. SpennendeHehe nu ångrar du![]()
Gleder meg til å bli ferdig! Men enig, hva gjør man vel ikke for å få et barn
Skulle bare ønske det garantert ble suksess etter alt slit og stress og tårer og sorg.. Noe helt annet: trener dere som stikker som normalt? Og kan man trene som vanlig etter innsett..? Noen restriksjoner?HahahaEr nå på sprøytedag tre,og det går kjempefint å sette dem. Sliter med hodepine og er full av blåmerker. Magen ser ut som en krigssone etter lap. Artene og alle blåmerker mine. Men hva gjør man ikke for barn![]()
Da er vi flere, hater sprøytene.. Og så redd for at alt er bortkastet denne gangen også, men ønsket om ett barn til er så stort at jeg må prøve..Kanskje jeg som er veldig pysete, satte andre sprøyte nå og det svidde skikkeligGleder meg til å bli ferdig! Men enig, hva gjør man vel ikke for å få et barn
Skulle bare ønske det garantert ble suksess etter alt slit og stress og tårer og sorg.. Noe helt annet: trener dere som stikker som normalt? Og kan man trene som vanlig etter innsett..? Noen restriksjoner?
Bra det ikke bare er megDa er vi flere, hater sprøytene.. Og så redd for at alt er bortkastet denne gangen også, men ønsket om ett barn til er så stort at jeg må prøve..
Jeg har fått beskjed om å ikke trene nå som jeg går på sprøytene, etterpå vet jeg ikke. Prøver å gå litt turer og sykle litt bare![]()

Fikk plutselig litt panikk her. På brevet står det at den dagen jeg skl på ul(mandag ) skal jeg bare ta orgalutran. Men hodet sier at jeg fikk beskjed om prikke ta noe den dagen... Hvordan er det med dere??? Skal den taes den dagen eller ikke???![]()
Fikk plutselig litt panikk her. På brevet står det at den dagen jeg skl på ul(mandag ) skal jeg bare ta orgalutran. Men hodet sier at jeg fikk beskjed om prikke ta noe den dagen... Hvordan er det med dere??? Skal den taes den dagen eller ikke???![]()
Du och jag verkar vara i samma båt ..Ska också på ultraljud på måndag..fick besked om att ta orgalutran kl 10:00 innan jag har timme .Fikk plutselig litt panikk her. På brevet står det at den dagen jeg skl på ul(mandag ) skal jeg bare ta orgalutran. Men hodet sier at jeg fikk beskjed om prikke ta noe den dagen... Hvordan er det med dere??? Skal den taes den dagen eller ikke???![]()
Orgalutran er for å hindre eggløsning så den skal man ta helt til eggløsningssprøytaOK :kr det står jo at jeg skl gjøre det,i tillegg har jeg selv skrevet det ned,så da er det vel sånn det skal være![]()
Det er andre forsøket vårt, ble ikke noe innsett forrige runde, så håper virkelig på det nå. Kommer til å bli så nervøs. Jeg skal på kontroll på tirsdag, så da får jeg vel kanskje vite om det blir den første eller andre uka i juni..Bra det ikke bare er meg
Jeg fikk ikke noen beskjed om å ikke trene selv, men lest litt på nett at flere har fått høre dette, at man skal ta det mer med ro. Perfekt anledning til å slække litt av på treningen da
Er det deres første forsøk? Vet dere når det blir uttak/innsett? Vi skal forhåpentligvis ha i uke 24![]()
Jeg skal inn på tirsdag og har ikke hørt noe om at jeg ikke skal ta den hvertfall..Fikk plutselig litt panikk her. På brevet står det at den dagen jeg skl på ul(mandag ) skal jeg bare ta orgalutran. Men hodet sier at jeg fikk beskjed om prikke ta noe den dagen... Hvordan er det med dere??? Skal den taes den dagen eller ikke???![]()
Er på dag fem med sprøyter, dag en på den som settes på morgenen..Flere som blir dårlig av sprøytene? Jeg fikk skikkelig hodepine i går og i dag har jeg hatt hetetokter og vært skikkelig svimmel. Type nesten falle ned fra scena midt i konserten. Plutselig ble alt bare tåkete og alt snurra. Skikkelig ekkelt..