Permisjonspenger

Ring og purr, jeg ringte 12.mai og mannen jeg snakket med la inn "purring" på saken mens jeg hadde han på tråden. 13.mai ble søknaden behandlet, så de var effektive når de ble mast litt på ;) Jeg også får penger fra arb.giver, men syns allikevel det var greit å få det svart på hvitt at søknaden er innvilget, da vet jeg at arb.giver får pengene tilbake uten noe om og men :)

Jeg har mast flere ganger, de har lagt inn purring og ingenting har skjedd, så ikke få for store forhåpninger ;) men det skader ikke å mase uansett!

Jeg skal få utbetalt fra nav, så det er rimelig irriterende...

Jeg har mast flere ganger, de har lagt inn purring og ingenting har skjedd, så ikke få for store forhåpninger ;) men det skader ikke å mase uansett!

Jeg skal få utbetalt fra nav, så det er rimelig irriterende...
Jeg har ringt de 2 ganger allerede :) Men må vel mase litt mer..

Ring og purr, jeg ringte 12.mai og mannen jeg snakket med la inn "purring" på saken mens jeg hadde han på tråden. 13.mai ble søknaden behandlet, så de var effektive når de ble mast litt på ;) Jeg også får penger fra arb.giver, men syns allikevel det var greit å få det svart på hvitt at søknaden er innvilget, da vet jeg at arb.giver får pengene tilbake uten noe om og men :)
De var ikke effektive med meg. Men nå har de vel enda mer å gjøre, nå som alle Juli-mammaene sine permisjonspapirer skal behandles ;)

De var ikke effektive med meg. Men nå har de vel enda mer å gjøre, nå som alle Juli-mammaene sine permisjonspapirer skal behandles ;)
Kjipt det skal være slik! Man har nok å tenke på nå som det nærmer seg, om man ikke skal måtte bruke tid og energi på nav... Håper du får svar snart :)

Min ligger til behandling.... Siden det ikke har blitt avslag som de trua med (frist 15 mai) så regner jeg med de har fått riktige papirer fra jobb? Sendte en skriftlig henvendelse inne på mine sider.. Siden jeg endelig fikk åpnet engangskoden min på mobilen..:p

Jeg sendte inn søknad i midten av mars, og søknaden ligger fremdeles til behandling.. Gikk ut i permisjon i forrige uke. Heldigvis får jeg betalt lønn som vanlig fra arbeidsgiver, så jeg merker ikke noe til det sånn sett...

Jeg bor også i Follo, og har heller ikke hørt noe fra Nav, har vært i perm i straks tre uker. Tror jeg skal sjekke på nett, visste ikke at du gikk an.

Back
Topp