Hvilken dag i mnd får vi permisjonspengene/ "lønna"? Jeg jobber i kommunen og er vant til utbetaling 12. hver mnd, fortsetter det slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber også i kommunen.har fått beskjed om at jobben betaler lønn som vanlig og at de får tilbakebet av NavHvilken dag i mnd får vi permisjonspengene/ "lønna"? Jeg jobber i kommunen og er vant til utbetaling 12. hver mnd, fortsetter det slik?
Jeg har vært sykemeldt endel ja, og da var det jobben som betalte og fikk tilbakebetalt av NAV. Takk for gode svarHar du vært sykemeldt i svangerskapet? I såfall hvordan gjorde de det da? Gjør vel det samme med foreldrepenger![]()
Da får du vanlig lønn fra arbeidsgiver, noe som betyr at du ikke taper feriepenger heller. Det er den lille luksusen med å jobbe i kommunenJeg har vært sykemeldt endel ja, og da var det jobben som betalte og fikk tilbakebetalt av NAV. Takk for gode svar![]()
Har du prøvd å logge deg inn på "mitt nav" på nav.no? Med engangskode. Der står også info om den er godkjent eller ikkeNoen som ikke har fått brev fra nav ennå? Om utbetaling av foreldrepenger? Jeg startet permisjonen denne uka, men ikke fått "godkjent"-brevet. Ringte og spurte, og det kunne visst gå noen dager inn i permisjonen. Sendte søknaden til riktig tid, hvis noen lurte.
Har du logget deg inn på "ditt nav" og sjekket om søknaden er ferdigbehandlet? Tok to-tre uker lenger tid enn det som var oppgitt som behandlingstid, da ringte jeg og purret, og allerede dagen etter hadde de ferdigbehandlet søknaden. Brevet kom i posten fire-fem dager etter det igjenNoen som ikke har fått brev fra nav ennå? Om utbetaling av foreldrepenger? Jeg startet permisjonen denne uka, men ikke fått "godkjent"-brevet. Ringte og spurte, og det kunne visst gå noen dager inn i permisjonen. Sendte søknaden til riktig tid, hvis noen lurte.
Begynte i permisjon sist uke og dagen før fikk jeg avslag pga mangelfull opplysninger fra nav. Da hadde de brukt 10uker på å behandle søknaden. Flotte greier.får heldigvis 3/4 utbetaling fra arbeidsgiver og resten (forhåpentligvis) tilbakebetalt fra nav. Trenger de 10 nye uker kjenner jeg at d byr litt på problemer
Noen som ikke har fått brev fra nav ennå? Om utbetaling av foreldrepenger? Jeg startet permisjonen denne uka, men ikke fått "godkjent"-brevet. Ringte og spurte, og det kunne visst gå noen dager inn i permisjonen. Sendte søknaden til riktig tid, hvis noen lurte.
Samme her, men burde vi ikke ringe og purre likevel?Jeg sendte inn søknad i midten av mars, og søknaden ligger fremdeles til behandling.. Gikk ut i permisjon i forrige uke. Heldigvis får jeg betalt lønn som vanlig fra arbeidsgiver, så jeg merker ikke noe til det sånn sett...
Ring og purr, jeg ringte 12.mai og mannen jeg snakket med la inn "purring" på saken mens jeg hadde han på tråden. 13.mai ble søknaden behandlet, så de var effektive når de ble mast litt påSamme her, men burde vi ikke ringe og purre likevel?