Skravletråd

Formen er fin og planen for dagen er ikeabygging med mannen og faren min ^-^ er så glad for at de to går så godt overens (enn så lenge? Ikeamøbler har en tendens til å gjøre folk litt rare av og til ;) ). Er degradert til å hente skruer og se på - var visst ikke lurt med flere enn tre. Venter bare til en av dem skal gå lei og ta over ^-^

Snille gode lille bonusgutt!
Han har fått med seg at jeg mååå ha isbiter fortiden, så jeg våknet til ett glass vann med isbiter levert av gullet på snart 6 år <3
Åå, såå herlig!! Det er sånn is som får hjertet til å smelte da:)

Heisann!
Fremdeles pottetett av forkjølelse, sovet enormt dårlig, men skal stå opp å lese på eksamen straks! :D din da?
Her er formen bemerkelsesverdig bra! Ingen vondter og ikke så trøtt og uvel som jeg pleier:) Så har fått gjort mye husarbeid mens Knerten leker ute, straks skal vi lage kanelboller. Må jo bare utnytte det når formen er bra!!
Hehe, fristende med facebook og forum når man egentlig skal lese pensum da;D
Leser du alt av dramapensum, eller er det liksom noen fokusområder du leser på?

Her er formen bemerkelsesverdig bra! Ingen vondter og ikke så trøtt og uvel som jeg pleier:) Så har fått gjort mye husarbeid mens Knerten leker ute, straks skal vi lage kanelboller. Må jo bare utnytte det når formen er bra!!
Hehe, fristende med facebook og forum når man egentlig skal lese pensum da;D
Leser du alt av dramapensum, eller er det liksom noen fokusområder du leser på?

Så bra! :D
Ja alt frister mer, i tillegg har jeg jo tidenes hodepine så er ikke lett å få fokusert ;)

Nå leser jeg det drama pensumet vi har hatt i barns utvikling lek og læring :) eksamen 4 juni! :)

Så bra! :D
Ja alt frister mer, i tillegg har jeg jo tidenes hodepine så er ikke lett å få fokusert ;)

Nå leser jeg det drama pensumet vi har hatt i barns utvikling lek og læring :) eksamen 4 juni! :)
Ok! Masse lykke til! Fagene var visst helt annerledes lagt opp før:) Har du mange eksamener igjen før ferie da eller?

Ok! Masse lykke til! Fagene var visst helt annerledes lagt opp før:) Har du mange eksamener igjen før ferie da eller?

Ja det er mye forskjellig nå! :)
Har tre dagers eksamen i SRLE nå på onsdag, og BULL eksamen 4 juni :) pluss ett arbeidskrav å levere inn! :)

Ja det er mye forskjellig nå! :)
Har tre dagers eksamen i SRLE nå på onsdag, og BULL eksamen 4 juni :) pluss ett arbeidskrav å levere inn! :)
Ja, det er travelt med eksamensrush i mai/juni:) Ligger du greit an? Jeg var alltid en skippertak student jeg:) gikk innmari bra og, men ble jo himla mye stress da!;) Hva er BULL forresten.

Sitter med retting jeg.. Har tatt altfor mye fri i helga, så nå sitter jeg her da. Ingen utsettelser mer, må bli ferdig med ALT innen torsdag! Så da blir det sent i natt, retting på morgenen før jobb (begynner til lunsj), kvelden i morgen og onsdag morgen (samme jobbtidspunkt) og kveld. Håper virkelig at jeg blir ferdig med alt da!

Elsker det å være lærer, rettingen inkludert, men siden jeg kom så innmari akterut mellom vinterferien og påska (første ukene av svsk) har jeg ikke tatt igjen det jeg ligger etter på.. Så nå er lærerjobben litt dritt... Og elevene fortjener bedre enn hva jeg gir de... Blæh.. Syt og klag - sorry!

Sitter med retting jeg.. Har tatt altfor mye fri i helga, så nå sitter jeg her da. Ingen utsettelser mer, må bli ferdig med ALT innen torsdag! Så da blir det sent i natt, retting på morgenen før jobb (begynner til lunsj), kvelden i morgen og onsdag morgen (samme jobbtidspunkt) og kveld. Håper virkelig at jeg blir ferdig med alt da!

Elsker det å være lærer, rettingen inkludert, men siden jeg kom så innmari akterut mellom vinterferien og påska (første ukene av svsk) har jeg ikke tatt igjen det jeg ligger etter på.. Så nå er lærerjobben litt dritt... Og elevene fortjener bedre enn hva jeg gir de... Blæh.. Syt og klag - sorry!
Heier på deg, vi ;) hvilket fag retter du?

Akkurat ferdig med skyvedørsgarderobene - utslitt!

Heier på deg, vi ;) hvilket fag retter du?

Akkurat ferdig med skyvedørsgarderobene - utslitt!
Akkurat ferdig med engelsk 10.klasse, bokrapporter de leverte FØR vinterferien!
Så har jeg en klasse samfunnsfagsprøve (25 elever) og en klasse rle refleksjonstekst innen religionskritikk (25 elever) igjen, samt ca 12-13 elever som leverer en samfunnsfagslekse på onsdag som jeg må se på og sette måloppnåelse før torsdag....

Akkurat ferdig med engelsk 10.klasse, bokrapporter de leverte FØR vinterferien!
Så har jeg en klasse samfunnsfagsprøve (25 elever) og en klasse rle refleksjonstekst innen religionskritikk (25 elever) igjen, samt ca 12-13 elever som leverer en samfunnsfagslekse på onsdag som jeg må se på og sette måloppnåelse før torsdag....
Håper du ikke satt for lenge med retting - men likevel nok til at du ikke stresser ^-^

Ble ganske fornøyd med resultatet egentlig:

Vedlegg

• 1432618138734.jpg
    1432618138734.jpg
    45,3 KB · Visninger: 11
Ja, det er travelt med eksamensrush i mai/juni:) Ligger du greit an? Jeg var alltid en skippertak student jeg:) gikk innmari bra og, men ble jo himla mye stress da!;) Hva er BULL forresten.

Blitt litt mer skippertak dette året, satt ut av MA i september, så SA i desember og nå av graviditet med kvalme og alt som høter med :P Så er litt mer skippertak nå!

Bull er barns utvikling lek og læring.
I år har vi hatt: litt Norsk, pedagogikk, drama og musikk under dette! :) er BULL1. Neste år skal vi ha BULL2 :)

Blitt litt mer skippertak dette året, satt ut av MA i september, så SA i desember og nå av graviditet med kvalme og alt som høter med :p Så er litt mer skippertak nå!

Bull er barns utvikling lek og læring.
I år har vi hatt: litt Norsk, pedagogikk, drama og musikk under dette! :) er BULL1. Neste år skal vi ha BULL2 :)
Ok! Ja, da har du jo hatt litt av hvert å tenke på!!

Norsk var et av favorittfagene mine. Utrolig spennende å lære om språkutvikling og om taleorganet generelt:) kan faktisk tenke meg å utdanne meg til logoped! Men med nr to på vei og en mann som er selvstendig næringsdrivende og jbber mye så tror jeg nok ikke jeg kommer til å begi meg ut på det med det første akkurat. I tillegg til at jeg sliter litt med helsa.. :(

Ok! Ja, da har du jo hatt litt av hvert å tenke på!!

Norsk var et av favorittfagene mine. Utrolig spennende å lære om språkutvikling og om taleorganet generelt:) kan faktisk tenke meg å utdanne meg til logoped! Men med nr to på vei og en mann som er selvstendig næringsdrivende og jbber mye så tror jeg nok ikke jeg kommer til å begi meg ut på det med det første akkurat. I tillegg til at jeg sliter litt med helsa.. :(

Japp har hatt mer enn nok skal jeg være ærlig! :)

Ja gleder meg til mer Norsk neste år! :D
Ser den! :) jeg har lyst å gå videre på småbarn og spesiallisere meg der, men får se hva jeg orker når jeg er ferdig! :) Skal egentlig gå tre år til nå på rappen videre nå, men får se hva formen min sier etter fødselen om jeg orker å gjennomføre det neste året selv om det kommer en liten en!

Leverte guttungen i barnehagen kl.10.00. Nå er jeg mer enn klar for varme ciabatta med gulost og sjokomelk:D

Nå skal jeg akkurat til å lage seifilet m tilbehør:) Men kjenner formen er laber, trøtt, hodepine og verk i ryggen :( Har farta litt med poden, og det gir fort utslag.. Jaja, farta og farta.. Han har vært på rutinesjekk hos skole legen før skolestart og så har vi handla. Det er nok til å slå meg ut av spill i hvert fall.

Vet dere når det er vanlig at man kjenner spark på utsiden? Jeg og samboeren min skal være borte fra hverandre i 4 uker i sommer, fra starten av juli til starten av august, så jeg er litt stressa for at det skal skje da...? :)

Back
Topp