Hva mener du?Føler det er forskjellen på vesla og storebror her også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mener du?Føler det er forskjellen på vesla og storebror her også.
Føler det er forskjellen på vesla og storebror her også.
Hva mener du?
Sammenligner meg og sambo, slik som BMC ift å snakke. Jeg var hjemme med eldste i denne alderen, vesla er hjemme med pappaen.Men det er vel viktig å ikkje samenlikna dei to?
Sammenligner meg og sambo, slik som BMC ift å snakke. Jeg var hjemme med eldste i denne alderen, vesla er hjemme med pappaen.
Men er ikke du hjemme da?Sammenligner meg og sambo, slik som BMC ift å snakke. Jeg var hjemme med eldste i denne alderen, vesla er hjemme med pappaen.
Men er ikke du hjemme da?![]()
Barn er forskjellige. At hun ikke har så mye språk nå betyr jo ikke at hun blir dyslektiker når hun blir større![]()
Jeg har to søsken og vi utviklet oss alle forskjellige. Jeg var tidlig ute motorisk og snakket flytende ved to års alder. Søstra mi var "treig" i forhold til meg, men det ble da språkøre av henne og...
Må legge til;Er noen hele tiden, men ikke veldig klar tale på de ordene han kan da. Disse klarer jeg å høre da:
Der/Der da?
Hææ
Ka da? (Hva da/der?)
Tittit/tittei
Bø
Borte
Hade
Mamma & pappa
Nei
Bamse
Når vi spør hva diverse dyr/ting sier han
Bæ til sauen
Mø til kua
Nøff til grisen
Brrrrrrr til bilen og rumpa
Ihihihi til hesten
Kvakk til anda
Det jeg kommer på![]()
Jeg lo godt av snapen med "hva sier rompa?" "Brrrrrrrrrr"Må legge til;
Takk og tadda - som i når han klarer noe eller overrasker og sier råfornøyd "tadda" etterpå![]()
HhahahaJeg lo godt av snapen med "hva sier rompa?" "Brrrrrrrrrr"![]()
Det var bare satt på spissen kjære deg. Skjønner at det er viktig for deg, men prøver bare å få frem budskapet om at barn utvikler seg forskjellig og at det ikke nødvendigvis har noen negativ effekt senere. Hun har jo vært tidlig ute med mye annet så skjønner ikke helt hvorfor du er så stressa med det. Plutselig løser hun kodenNei jeg prøver å holde meg unna, av forskjellige grunner som skrevet tidligere på skjult forum. Han er i pappaperm, jeg er sykemeldt, da skal vel egentlig ikke jeg være med henne.
Har aldri sagt hun blir dysletiker, wtf har det med saken og gjøre? Alle unger begynner å snakke før eller senere, og hvordan det blir når de blir voksne har ingenting med saken å gjøre. Men pga mange fordeler så ønsker jeg å legge til rette for språkutvikling tidlig. Språkferdigheter ser jeg kan påvirke toåringer på mange måter. Og det er ingen tvil om at stimuli påvirker. Vi har alle forskjellige ting vi synes er viktig med ungene våre, jeg synes dette er viktig. Men ser det har blitt litt anderledes denne gangen ift sånn jeg ønsker det.