Topp 100 - Skravletråden

Godt han får sove ut mens mammaen rydder:D
Ikke slit deg ut nå...er ikke du syk???
Er mye bedre nå, var bare kraftig forkjølet.
Litt feber på 17. mai, ikke feber i går.
Fremdeles litt tung i hode og hodepine samt noe vondt i halsen, men mye bedre.

Er ikke så ille her, nesten ferdig med ryddingen allerede.
Støvsuge og vaske går på null komma nix når det bare er stuen jeg skal ta

Hehe, ikke så mye å gjøre da annet enn å stå opp :)

Måtte opp da ja gitt ;)

Hun har sovet i snart 3 timer på sofaen da, så jeg har spist frokost, gjort litt yoga, rocka bittelitt med rockeringen min med vekt, og lagd fire forskjellige utkast til dåpsinvitasjon. Nå må jeg bare velge en og bestille..

Det får ikke jeg meg til å gjøre heller. Og det gjør alt så mye vanskeligere.

Ikke sant! Har trent litt yoga på stuegulvet da, og rocka litt med rockeringen min (sånn med vekt i). Tatt planken også.

D er så lite, men bedre enn ingenting. Starta i går, og kjenner jeg er litt støl her og der allerede :p

Måtte opp da ja gitt ;)

Hun har sovet i snart 3 timer på sofaen da, så jeg har spist frokost, gjort litt yoga, rocka bittelitt med rockeringen min med vekt, og lagd fire forskjellige utkast til dåpsinvitasjon. Nå må jeg bare velge en og bestille..

Men da har du jo fått gjort en hel del da :D

Ikke sant! Har trent litt yoga på stuegulvet da, og rocka litt med rockeringen min (sånn med vekt i). Tatt planken også.

D er så lite, men bedre enn ingenting. Starta i går, og kjenner jeg er litt støl her og der allerede :p
Høres bra ut :) alt er bedre enn ingenting ;) jeg solgte nettopp rockeringen min. Ble ikke brukt :P

Høres bra ut :) alt er bedre enn ingenting ;) jeg solgte nettopp rockeringen min. Ble ikke brukt :P

Min ble tatt ned fra loftet den 16. så jeg må bruke den. Den er super på å krympe midjen :)

Testa utfall, knebøy, armhevinger og situps med lillemor nå. D gikk veldig bra. Skikkelig tungt da, så må få tatt noen runder i løpet av dagen :)

Hehe..
Jeg bakte ikke til 17. mai siden barna ville velge is om det fikk velge.
Her derfor fryseren full av is...
Ikke noe bedre det

Vi har og fryseren full av is, og d er null problem. Jeg er så sugen på sjokolade! Blir ikke kvalm lenger selv når jeg spiser for mye :o så den sjokoladekaka i kjøleskapet passer meg dårlig. Spiste ett stykke i går og ett stort i dag :( Fy meg!!

Min ble tatt ned fra loftet den 16. så jeg må bruke den. Den er super på å krympe midjen :)

Testa utfall, knebøy, armhevinger og situps med lillemor nå. D gikk veldig bra. Skikkelig tungt da, så må få tatt noen runder i løpet av dagen :)
Ja, det er god trening å ha med disse små :)

Back
Topp