God morgenGoood morgen alle!
Andre som er oppe?![]()
Vært oppe i mange timer!
Jobb idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGoood morgen alle!
Andre som er oppe?![]()
God morgenGod morgen.
Stakkars U, han har hatt øke døgn i natt.
Lå på puppen og strevde så med å holde seg våken for å suge.
Ville egentlig bare sove (jeg også for den saks skyld)..
Enda godt du lever, da...God morgen jenter. Ja jeg lever men bare så vidt.![]()
<håper bare sofaen kommer i begynnelsen av oppgitt tidsintervall slik at jeg snart kan slenge meg ned i den og slappe avGod morgen
Hørtes ut som en travel natt..
Håper dere får en fin dag![]()
Uff da.God morgen jenter. Ja jeg lever men bare så vidt.![]()
God morgen jenter. Ja jeg lever men bare så vidt.![]()
Enda godt du lever, da...
Var mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dageneUff da.
Hva har skjedd?
God morgen.
Stakkars U, han har hatt øke døgn i natt.
Lå på puppen og strevde så med å holde seg våken for å suge.
Ville egentlig bare sove (jeg også for den saks skyld)..

Jepp!
Lillesnupp våkna litt før seks, jeg håpa i d lengste at hun skulle sovne igjen. D gjorde hun ikke..
Han klarte til slutt å sove 3 timer i strekk, så har han bare vært blid selv om han også er veldig trøtt.Stakkars liten. Hardt å være veldig sulten og samtidig veldig trøtt![]()
God morgen
Vært oppe i mange timer!
Jobb idag?![]()
God morgenGod morgen jenter. Ja jeg lever men bare så vidt.![]()
Krysser fingre for at du er heldig<håper bare sofaen kommer i begynnelsen av oppgitt tidsintervall slik at jeg snart kan slenge meg ned i den og slappe av
Uff...så kjiptVar mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dagene
huff! Bra det Ikke er lenge igjen nå! Nå fortjener du litt fred og ro.Var mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dagene
Driver nå desperat å rydder.Krysser fingre for at du er heldig![]()
Høres slitsomt ut.Var mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dagene
Godt han får sove ut mens mammaen rydderDriver nå desperat å rydder.
Må jo få flyttet den gamle, støvsuget og vasket der den stod før den nye kommer, sjekke at det ikke ligger noe i sprekkene og bak putene på den gamle og så videre...
Egentlig deilig at U hadde økedøgn i natt for nå er han utslitt og bare sover