Topp 100 - Skravletråden

God morgen.
Stakkars U, han har hatt øke døgn i natt.
Lå på puppen og strevde så med å holde seg våken for å suge.
Ville egentlig bare sove (jeg også for den saks skyld)..

Enda godt du lever, da...
Uff da.
Hva har skjedd?
Var mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dagene

Var mye stress før 17. Mai. Bursdag 15. Mai der jeg skulle bake og lage rundstykker. Men 17. Tok knekken på meg. Hælene min er vonde å stå på. Å bekkenet verker. Klarer nesten ikke komme meg ut av senga om dagen. Har 2 vakter igjen på jobb denne uka. Og 2 neste uke. Så er det permisjon. Håper bare jeg klarer de siste dagene
Uff...så kjipt:(
Da skjønner jeg du sliter...

huff! Bra det Ikke er lenge igjen nå! Nå fortjener du litt fred og ro.

Krysser fingre for at du er heldig:D
Driver nå desperat å rydder.
Må jo få flyttet den gamle, støvsuget og vasket der den stod før den nye kommer, sjekke at det ikke ligger noe i sprekkene og bak putene på den gamle og så videre...
Egentlig deilig at U hadde økedøgn i natt for nå er han utslitt og bare sover

Høres slitsomt ut.
Godt du ikke har lenge igjen til permisjon.
Lykke til med de vaktene.
Håper det ikke blir for ille

Driver nå desperat å rydder.
Må jo få flyttet den gamle, støvsuget og vasket der den stod før den nye kommer, sjekke at det ikke ligger noe i sprekkene og bak putene på den gamle og så videre...
Egentlig deilig at U hadde økedøgn i natt for nå er han utslitt og bare sover
Godt han får sove ut mens mammaen rydder:D
Ikke slit deg ut nå...er ikke du syk???

Back
Topp