Topp 100 - Skravletråden

Men det skal vel være en liten glippe der?;)
Har alltid troen på deg:D

Haha, ikke egentlig :p

Men d ordner seg. Må bare få kommet meg på treningssenteret igjen. Er bare ikke helt klar for å levere lillemor i barnepassen..

Har bynt hjemme da, me litt planke, yoga osv

Haha nå er det bare 13 år siden jeg ble konfirmert men min bunad ble sydd til min søster som var omtrent flatbrystet, uten former og tynn. Vel jeg har store pupper, masse former og er ikke tynn. Men jaggu har jeg alltid fått den på bortsett fra i går da :P men skal inn i den når lillebror skal døpes det er sikkert og vist haha men har vurdert å sy den litt ut sånn siden jeg faktisk har masse pupper og det hadde ikke søstra mi :P
Flott at du har fått overta hennes bunad:D puppene må jo ha plass:p

D var ikke min feil at jeg ble tjukk. Gikk på medisiner som hadde fæle bivirkninger.

Men d er forferdelig vanskelig å bli kvitt overvekten altså!

Du også :(

Jeg veide 53 kg før jeg fikk første omgang med medisiner.
Etter hver omgang stabiliserte vekten seg noen hakk høyere..
Måtte 3 omganger til før jeg ble frisk.

Nå skal legen min prøve å finne ut hvorfor

Flott at du har fått overta hennes bunad:D puppene må jo ha plass:p

Jada det er greit at jeg har den, men ville nå heller hatt søsteren min egentlig :)
Ja jeg syntes det, og det blir veldig stort mellomrom på vesten pga puppene mine haha :P

Jada det er greit at jeg har den, men ville nå heller hatt søsteren min egentlig :)
Ja jeg syntes det, og det blir veldig stort mellomrom på vesten pga puppene mine haha :P
Uff...ante ikke at du ikke har søsteren din lenger??? Så trist..

Kan jeg spørre hva som skjedde?:)

Hun var diabetiker og døde av høyt blodsukker. Men hun hadde en veldig ukontrollert diabetes og hadde slitt mye siden tenårene. Så vi viste hun ikke ville bli gammel, men bare ikke hvordan og når hun kom til å gå bort.

Hun var diabetiker og døde av høyt blodsukker. Men hun hadde en veldig ukontrollert diabetes og hadde slitt mye siden tenårene. Så vi viste hun ikke ville bli gammel, men bare ikke hvordan og når hun kom til å gå bort.
Ufattelig trist å høre...:(
Sender deg en klem..

Du også :(

Jeg veide 53 kg før jeg fikk første omgang med medisiner.
Etter hver omgang stabiliserte vekten seg noen hakk høyere..
Måtte 3 omganger til før jeg ble frisk.

Nå skal legen min prøve å finne ut hvorfor

Etter flere hestekurer på møkkamedisin så er jeg 20 kg tyngre. Dette skjedde over noen år da, men likevel. D er så kjipt!

Back
Topp