Topp 100 - Skravletråden

Her regner det vannrett og nordavind fra alle kanter:o så min plan om å stå over bunad i år utgår. Pga amming lager jeg en litt egen variant i år med annen skjorte og sølv utgår. Med cape over syns det vel ikke, og håper bunad politiet kan tilgi meg i år:)
Tipper du ble kjempe fin uansett:D
Praktisk er nok lurt ja;)

Hahaha! D er bra du har troa på meg. Det var en ganske stor glippe foran på vesten altså :o sikkert 10 cm, kanskje mer..
Min må syes ut til neste år ;) Nå har den vært for trang i snart 10 år, men jeg har presset den på meg. Må nok bare innse at jeg ikke har samme kropp som da jeg var konfirmant :P Både på godt og vondt ;)

Min må syes ut til neste år ;) Nå har den vært for trang i snart 10 år, men jeg har presset den på meg. Må nok bare innse at jeg ikke har samme kropp som da jeg var konfirmant :P Både på godt og vondt ;)

Jeg brukte den i 2011 eller 2012 sist, kun for familiebilder hos fotograf.

Siste gangen jeg brukte den på ordentlig var i dåpen til storesnupp. Litt trist at jeg ikke skal ha den på i dåpen til lillesnupp :s

Jeg får bare trene og gjøre mitt beste, så får jeg evt legge den ut før 17. mai neste år. Føler meg så fin i bunaden min.

En ting er at jeg ønsker 17.mai på en ukedag for å få ekstra fri:)
Men jeg hadde faktisk trengt en helg etterpå. Dritt sliten, og så mye som må pakkes bort, vaskes, leveres til rens,rydding....

Stille her i dag

Jeg brukte den i 2011 eller 2012 sist, kun for familiebilder hos fotograf.

Siste gangen jeg brukte den på ordentlig var i dåpen til storesnupp. Litt trist at jeg ikke skal ha den på i dåpen til lillesnupp :s

Jeg får bare trene og gjøre mitt beste, så får jeg evt legge den ut før 17. mai neste år. Føler meg så fin i bunaden min.
Jeg har hatt min bunad siden konfirmasjon for 24 år siden....og aldri sydd hverken ut eller inn:eek:
Vet ikke om jeg bør le eller grine:P

En ting er at jeg ønsker 17.mai på en ukedag for å få ekstra fri:)
Men jeg hadde faktisk trengt en helg etterpå. Dritt sliten, og så mye som må pakkes bort, vaskes, leveres til rens,rydding....
17.mai fører med seg mye ekstra jobb, ja:)

Jeg har hatt min bunad siden konfirmasjon for 24 år siden....og aldri sydd hverken ut eller inn:eek:
Vet ikke om jeg bør le eller grine:P

Haha nå er det bare 13 år siden jeg ble konfirmert men min bunad ble sydd til min søster som var omtrent flatbrystet, uten former og tynn. Vel jeg har store pupper, masse former og er ikke tynn. Men jaggu har jeg alltid fått den på bortsett fra i går da :P men skal inn i den når lillebror skal døpes det er sikkert og vist haha men har vurdert å sy den litt ut sånn siden jeg faktisk har masse pupper og det hadde ikke søstra mi :P

Back
Topp