Takk, det samme til deg![]()
God morgen og det samme til deg!
Takk for det
Her skal vi snart kjøre hjem fra Bergen, så blir ikke så veldig til feiring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det samme til deg![]()
God morgen og det samme til deg!
Tipper du ble kjempe fin uansettHer regner det vannrett og nordavind fra alle kanterså min plan om å stå over bunad i år utgår. Pga amming lager jeg en litt egen variant i år med annen skjorte og sølv utgår. Med cape over syns det vel ikke, og håper bunad politiet kan tilgi meg i år
![]()
Hurra for 17. mai!!
Hurra, hurraSliten.no
Hurra, hurra
Dødssliten selv![]()
Uff daVannblemmer på føttene..!
Savna bunaden og bubadsskoa mine gitt.
Uff da
Glad i bunaden jeg også![]()
Helt sikker på at du sklir rett inn i den neste årJeg er sååå glad i min, men den passer ikke :'(
Må på kraftig slankekur/trening sånn at den passer til neste år.
Helt sikker på at du sklir rett inn i den neste år![]()
Min må syes ut til neste årHahaha! D er bra du har troa på meg. Det var en ganske stor glippe foran på vesten altsåsikkert 10 cm, kanskje mer..
Min må syes ut til neste årNå har den vært for trang i snart 10 år, men jeg har presset den på meg. Må nok bare innse at jeg ikke har samme kropp som da jeg var konfirmant
Både på godt og vondt
![]()
Men det skal vel være en liten glippe der?Hahaha! D er bra du har troa på meg. Det var en ganske stor glippe foran på vesten altsåsikkert 10 cm, kanskje mer..
Jeg har hatt min bunad siden konfirmasjon for 24 år siden....og aldri sydd hverken ut eller innJeg brukte den i 2011 eller 2012 sist, kun for familiebilder hos fotograf.
Siste gangen jeg brukte den på ordentlig var i dåpen til storesnupp. Litt trist at jeg ikke skal ha den på i dåpen til lillesnupp :s
Jeg får bare trene og gjøre mitt beste, så får jeg evt legge den ut før 17. mai neste år. Føler meg så fin i bunaden min.
17.mai fører med seg mye ekstra jobb, jaEn ting er at jeg ønsker 17.mai på en ukedag for å få ekstra fri
Men jeg hadde faktisk trengt en helg etterpå. Dritt sliten, og så mye som må pakkes bort, vaskes, leveres til rens,rydding....
Jeg har hatt min bunad siden konfirmasjon for 24 år siden....og aldri sydd hverken ut eller inn
Vet ikke om jeg bør le eller grine![]()
Jeg har hatt min bunad siden konfirmasjon for 24 år siden....og aldri sydd hverken ut eller inn
Vet ikke om jeg bør le eller grine![]()