LSførstegangs
Glad i forumet
Hva spiser dere?
Jeg syns det er så tungt med mat, har ingen matlyst og er sulten og kvalm konstant.. :-(
Jeg syns det er så tungt med mat, har ingen matlyst og er sulten og kvalm konstant.. :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser akkurat det jeg har lyst på om jeg er sulten og kvalm (har ofte lettere for å kaste opp om jeg går til jeg blir kjempesulten). Akkurat nå knasker jeg potetskruer, fordi jeg ikke har fått i meg særlig med mat i dag, og det og cola er det beste mot kvalmen her i hus (+ overkommelig å få opp igjen). Må holde meg unna melkeprodukter, sauser, rødt kjøtt, sjokolade, egg osv. Tror det er veldig individuelt hva man klarer å få ned/holde på, og for meg krever det fortsatt mye prøving og feiling.
Trodde jeg var ferdig med den verste spyinga, men nå er det visst i full gang igjen. Postafen holder det heldigvis litt i sjakk, men det er lite digg når man ikke kan drikke vann en gang uten at det kommer i retur. Får du i deg noe i det hele tatt?
Jeg lurer så fælt på når elendigheten skal gå over.. Tenk om en synsk hadde visst..Vanskelig spørsmål. Et det eg har lyst på, og orka å lage til... Spyr ikkje så mykje, meir kvalme oppi halsen det meste av tida. Vatn er det verste, og det er kiipt, sia det er viktig og vanskelig å finne ein god erstattar for. Middag går ofte ned, så prøvar eg å ete knekkebrød eller frukt/bær i tillegg.
Off. Jeg føler magen blir verre av syreholdige drikker og blir tvunget til å drikke vann med sitrondråper i.
Jeg tar både zofran, stemetil og postafen, så kaster opp litt mindre pga dem.
Spiser oppdelt eple, og poteter. Enten potetstappe eller stekt, eller pommesfrit. Føler potet legger seg i svelget da:-(
Klarer ikke spise andre vanlige ting. . :-(
ingenting frister!!!
Iallefall i novemberJeg lurer så fælt på når elendigheten skal gå over.. Tenk om en synsk hadde visst..![]()
Sniker litt fra desember jegHva spiser dere?
Er du bedre no i uke 14 da?Har slett med ekstrem kvalme siden uke 5. Er nå snart 14 uker og klaret bare å spise grøtete, knekkebrød med ost, frokost blanding og yoghurt. Det har jeg overlevd på nå I over 2 mnd.
Er du bedre no i uke 14 da?