Skravletråd :)

Haha tia går fort vettu ;) Syntes ikke det er lenge sia frøkna var lita og nå går hu i 2 klasse liksom...
Nevøen min blir 13! Helt sykt som tida flyr:o men kjennes ikke sånn ut nå som jeg venter på å møte mini da:p

Haha du syntes ikke det nei :P jeg syntes det har gått veldig fort jeg da..

Du har jo em til da, så du har jo noe å styre med. Jeg går jo bare og venter:p hehe

God morgen og gratulerer med dagen:D

God morgen og gratulerer med dagen alle sammen

Da har vi sett gutten gå i tog.
U og meg ha flyktet til bilen.
Det øsregner, er 5 grader, surt og jeg er egentlig syk.
Mannen og frøkna venter på toget ved skolen for å plukke han opp så er det hjem og dusje gutten varm, fylle barna opp med is og steke maten istedenfor å grille.
Hvordan er deres dag?

Da har vi sett gutten gå i tog.
U og meg ha flyktet til bilen.
Det øsregner, er 5 grader, surt og jeg er egentlig syk.
Mannen og frøkna venter på toget ved skolen for å plukke han opp så er det hjem og dusje gutten varm, fylle barna opp med is og steke maten istedenfor å grille.
Hvordan er deres dag?

Får håpe dere koser dere masse når dere kommer hjem da! Jeg stelte meg og gikk rett borti gata for å se barnetoget (frøkna går der), så gikk jeg hjem og skifta for kjolen var våt av svette og skoa var vonde :P så har jeg spist frokost, vaska opp og ser tv. Nå venter jeg bare på at frøkna skal komme om et par timer så jeg får gjort henne klar til borgertoget så skal jeg følge henne dit og se på toget. Så skal jeg hjem og frøkna til faren, jeg skal ha på pysjen og fortsette å spise kransekake stenger og frukt var planen min ;)

Ser ikke noen grunn til å feire når jeg er alene i år akkurat :P

gratulerer med dagen:)

Vi har vært og sett kengubarnt i tog, en tur på skolen og nå hjemme for å spise lusj før vi skal videre.
Det e iskaldt ute

#denfølelsen når mensen er forsinket og du føler deg merkelig, men begynne å blø 2 dager på overtid :(

Back
Topp