Skravletråd :)

De har jo ingen damer som gjør det for seg, så de har pent måtte lære seg å passe på seg selv;)
Nå dro jeg fra dem og ligger i senga alene. Lot samboern bli igjen å spille kort da det var en annen som skulle kjøre ham hjem:)

De har grilla middag til meg i dag. Og laget t.o.m salat til;)

Det betyr ikke at alle har lært deg slikt :P jeg kjenner flere mannfolk som er helt ubrukelige, og jeg har mine tvil om de noengang får seg dame :P

Tenker det kan være deilig å legge seg nå da ja :)

Her trur jeg det er lenge til jeg får sove selv om jeg er kjempe trøtt...

De har jo ingen damer som gjør det for seg, så de har pent måtte lære seg å passe på seg selv;)
Nå dro jeg fra dem og ligger i senga alene. Lot samboern bli igjen å spille kort da det var en annen som skulle kjøre ham hjem:)

De har grilla middag til meg i dag. Og laget t.o.m salat til;)
Så deilig.
Kan du få dem til å lære opp mannen min slik at jeg slipper en gang i blant?

Det betyr ikke at alle har lært deg slikt :P jeg kjenner flere mannfolk som er helt ubrukelige, og jeg har mine tvil om de noengang får seg dame :P

Tenker det kan være deilig å legge seg nå da ja :)

Her trur jeg det er lenge til jeg får sove selv om jeg er kjempe trøtt...
Er nok mange av dem ja. Er vel egentlig spesielt han ene som er veldig flink da:) de andre blir vel heller påvirket av ham tror jeg.

Deilig under dyna ja. Må fikse pynt på kaka i morgen tidlig og så får vel bare tvinge meg til å sove:p

Er nok mange av dem ja. Er vel egentlig spesielt han ene som er veldig flink da:) de andre blir vel heller påvirket av ham tror jeg.

Deilig under dyna ja. Må fikse pynt på kaka i morgen tidlig og så får vel bare tvinge meg til å sove:p

Haha greit at en av de har god innflytelse på se andre da ;)

Ja det kan være lurt det da :) Jeg må vel fikse meg selv til barnetoget skal gå jeg da :P

Haha greit at en av de har god innflytelse på se andre da ;)

Ja det kan være lurt det da :) Jeg må vel fikse meg selv til barnetoget skal gå jeg da :P

Syns det. Godt oppdratt av far sin:) hehe

Det må jeg og. Men barnetoget jeg skal se er ikke før kl 12...

Syns det. Godt oppdratt av far sin:) hehe

Det må jeg og. Men barnetoget jeg skal se er ikke før kl 12...

Det er bra da :) Her går de fra skolen kl 9, så jeg må nok litt tidligere ut enn deg da :P men jeg kan gå 100 meter maks for å se barnetoget og så gå hjem igjen haha :P

Det er bra da :) Her går de fra skolen kl 9, så jeg må nok litt tidligere ut enn deg da :P men jeg kan gå 100 meter maks for å se barnetoget og så gå hjem igjen haha :P
Jeg må kjøre 30 min jeg da:p hehe
Når min begynner å gå så er det vel de som kommer hit istedet, for da er jo brått nevøen min voksen:o
Syns det var i går han ble født jeg...

Jeg må kjøre 30 min jeg da:p hehe
Når min begynner å gå så er det vel de som kommer hit istedet, for da er jo brått nevøen min voksen:o
Syns det var i går han ble født jeg...

Haha tia går fort vettu ;) Syntes ikke det er lenge sia frøkna var lita og nå går hu i 2 klasse liksom...

Back
Topp