• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

God kveld:D
Fint med en pause innimellom..
Går bra med meg:) prøver å få alt i orden til 17.mai:p
Planer for 17 mai da? Du med tre barn har vel litt å henge fingrene i :p

Vi har enda ingen planer for 17 mai vi... Orker ikke dra inn til byen. For se hva vi ender opp med :p

Det er en vi har sett på faktisk! Fin :)

Vi må måle litt opp før vi kan gå til innkjøp av ny sofa.. Spent på hva vi får plass til :)
Den er perfekt her.
Den er 209*298 og vi har 210*300 plass til sofa :)

Ja ikke sant! Akkurat den skjønner jeg veldig godt! Vil ikke heller at min bebis skal prakkes på prinsesse/superhelt tøy fra begynnelsen av. Litt er jo greit, men tror fort det kan bli litt mye. Kanskje spesielt om man får en jente..?

Føler det er veldig sånn på jente spesielt ja, og jeg er veeeldig antirosa:p haha
Litt er jo greit nok, og jeg får vel sikkert noe etter fødsel. Men jeg gidder ikke å oppfordre til det før fødsel:p haha

Så deilig å få det gjort:D
Hurra for snill og hjelpsom pappa!

Ja han er ganske så snill :D Frøkna var ganske fornøyd og syntes det ble veldig bra :) hun har nemlig valgt ut sengetøy og så reide vi opp senga hans serru haha :P

Det er ikke noe deilig.. hvert mye ekstra i dag eller?

Jeg er kjempe sliten og ødelagt i kroppen, men allikevel kjempe rastløs kjenner jeg haha :p
Bare lite søvn den siste tiden.
Var oppe rundt kl 9, var ute og handlet ny sofa, litt på Barnas hus og Expert, besøkte frisøren, hentet eldste på skolen, tok ukeshandelen...

Planer for 17 mai da? Du med tre barn har vel litt å henge fingrene i :p

Vi har enda ingen planer for 17 mai vi... Orker ikke dra inn til byen. For se hva vi ender opp med :p
Vi har jo 1.klassing i år, så blir et opplegg på skolen:D
Også skal barnehagen gå i toget bak skoleklassene, så vi må jo henge på der..
På ettermiddagen blir det bare grilling hjemme med min mamma:)

Så artig for henne å få hjelpe til:D
Stas!

Ja hun er virkelig engasjert, jeg har aldri sett henne så ivrig før når det kommer til å ordne ting og vaske klær. Men den beste fordelen med dette er at min 8 åring nå kan vaske klær ;) det kan komme godt med kjenner jeg hehe

Føler det er veldig sånn på jente spesielt ja, og jeg er veeeldig antirosa:p haha
Litt er jo greit nok, og jeg får vel sikkert noe etter fødsel. Men jeg gidder ikke å oppfordre til det før fødsel haha
Nei ikke sant! Det blir vel nok rosa etterhvert likevel... Vi har på følelsen av at vi får jente, og mannen vil ho skal være ei lita rosa prinsesse med en gang . Jeg er IKKE der for å si det sånn nei.. Men føler liksom ikke det er så lett å be familie om å ikke kjøpe rosa heller.. Hva synes du?

Ja hun er virkelig engasjert, jeg har aldri sett henne så ivrig før når det kommer til å ordne ting og vaske klær. Men den beste fordelen med dette er at min 8 åring nå kan vaske klær ;) det kan komme godt med kjenner jeg hehe
Hehe...en 8 åring fikser nok det meste, ja:p kjekt!

Back
Topp