• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

God kveld!

Har tatt en liten pause fra bv utenom et par titt inn. Går det bra med alle? Noe spennende som har skjedd i det siste? :)
God kveld til deg også.
Ikke skjedd noe spennende som jeg vet i dag.
Vært og shoppet i dag og endte opp med en ny sofa :)

Ja og så skrudde han sammen seng og stellebord siden han vet jeg hater å ha slikt liggende :P så nå er det bare velstand, ser totalt bomba ut her og jeg må virkelig ommøblere men men det blir jaggu bra :)
Så deilig å få det gjort:D
Hurra for snill og hjelpsom pappa!

God kveld!

Har tatt en liten pause fra bv utenom et par titt inn. Går det bra med alle? Noe spennende som har skjedd i det siste? :)
God kveld:D
Fint med en pause innimellom..
Går bra med meg:) prøver å få alt i orden til 17.mai:p

Kjønn ja:)
Er vel egentlig bare for spenningen som har gjort at jeg alltid har sett for meg å ikke vite. Litt gøy å gjette:p
også vet jeg at visse familiemedlemmer garantert hadde kjøpt noe rosa om de visste, om det er jente selvfølgelig, og det vil jeg ikke ha for mye av:p så det forsterka vel avgjørelsen min:)

Ja ikke sant! Akkurat den skjønner jeg veldig godt! Vil ikke heller at min bebis skal prakkes på prinsesse/superhelt tøy fra begynnelsen av. Litt er jo greit, men tror fort det kan bli litt mye. Kanskje spesielt om man får en jente..?

Back
Topp