God kveld til deg også.God kveld!
Har tatt en liten pause fra bv utenom et par titt inn. Går det bra med alle? Noe spennende som har skjedd i det siste?![]()
Ikke skjedd noe spennende som jeg vet i dag.
Vært og shoppet i dag og endte opp med en ny sofa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld til deg også.God kveld!
Har tatt en liten pause fra bv utenom et par titt inn. Går det bra med alle? Noe spennende som har skjedd i det siste?![]()
hadde det vært mitt barn hadde det blitt månelystEr sååå enig med deg
Blir så provosert!!
Lego klistremerke,r fotballdagbokHva er det i pakken da?![]()
Hvilken film ser dere?Vært på besøk så dro vi og handlet, nå er det middagstid snart
Jeg og kengubarnet ser film )
Toy story, går på disney channelHvilken film ser dere?
God kveld til deg også.
Vært og shoppet i dag og endte opp med en ny sofa![]()
Okei. Tenkte vi skulle finne en film her også. Mest lyst på komedie daToy story, går på disney channel
Link til ny sofa? Vi skal kjøpe ny sofa når vi kommer i ny leilighet, gleder meg til å begynne å titteGod kveld til deg også.
Vært og shoppet i dag og endte opp med en ny sofa![]()
Jeg lar kengubarnet velge på fredagerOkei. Tenkte vi skulle finne en film her også. Mest lyst på komedie da![]()
Så deilig å få det gjortJa og så skrudde han sammen seng og stellebord siden han vet jeg hater å ha slikt liggendeså nå er det bare velstand, ser totalt bomba ut her og jeg må virkelig ommøblere men men det blir jaggu bra
![]()
Uff daSkjønner ikke hva det er, men er fryktelig sliten i kveld..
Hvordan har dere det?
God kveldGod kveld!
Kjønn ja
Er vel egentlig bare for spenningen som har gjort at jeg alltid har sett for meg å ikke vite. Litt gøy å gjette
også vet jeg at visse familiemedlemmer garantert hadde kjøpt noe rosa om de visste, om det er jente selvfølgelig, og det vil jeg ikke ha for mye avså det forsterka vel avgjørelsen min
![]()
Det skal jeg love deg!!hadde det vært mitt barn hadde det blitt månelyst
Herlig pakkeLego klistremerke,r fotballdagbok
+ stelleveske jeg vant
Hvilken film ser dere?Vært på besøk så dro vi og handlet, nå er det middagstid snart
Jeg og kengubarnet ser film )
Ja gøy med pakker. Men nå er det vel snart stopp.Herlig pakke![]()
Vi så toy story 3Hvilken film ser dere?![]()
Hvilken sofa ble d?? Grattis!!
Link til ny sofa? Vi skal kjøpe ny sofa når vi kommer i ny leilighet, gleder meg til å begynne å titte![]()