Lillefrø15
Forumet er livet
Melder meg inn hos dere
. Ikke vært så aktiv i det siste, men litt kost å være i ikm gruppe nå
. Min ikm er 18/5, pp 26 og 11 etter MA.. Så vi har ventet lenge på nr 2
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg åMin menstermin er 28 januar har ikke målt etter EL bare gått etter sånn ca![]()
Når dere beregner termin utfra EL hvordan gjør dere da? Den dagen EL-testen ble positiv eller når den sluttet å være positiv?
Melder meg inn hos dere. Ikke vært så aktiv i det siste, men litt kost å være i ikm gruppe nå
. Min ikm er 18/5, pp 26 og 11 etter MA.. Så vi har ventet lenge på nr 2
.
Nei, det der er ikke til å bli klok på. Menstermin er 30.01, den er lettere å beregne..Veldig godt spørsmål! Jeg har jo tatt fra positiv EL test, men det blir jo feil!
Må beregne på nytt, EL skjer i snitt 24t etter pos EL test (0-48 timer).
Jeg har fortsatt brun utflod i dag, 6 dpo. Det er ikke nok til å være mens, så jeg håper på festeblødning. Endel smerter (noe jeg ikke pleier å ha), og trøttere en togetNår er det ok å begynne å teste??
Takk for detSå bra at du kommer hit!Du er ført opp.
Den var vanskelig å se. Ser du streken?Vis vedlegget 117342
Kanskje litt vanskelig å se, 11dpo.. Skal kjøpe cb test i dag, for rfsu er så tullete. Er no rosa i dag og![]()
Svaaaakt! Men gidder ikke tydinga på den dumme testen, kjøper en cb + og holder meg fra å tisse, så får jeg nok svar, ikm er på mandag så får nok tydeligere svar på cb!Den var vanskelig å se. Ser du streken?
11 Dpo her, hadde ingen bt igjen, så testet med stav, ser bare noe skygge.. Men tempkurven er spennende, legger ved bilde:
Vis vedlegget 117352
Ja, litt spennende nåSååå spennende![]()