*** IKM uke 21 ***

Melder meg inn hos dere:). Ikke vært så aktiv i det siste, men litt kost å være i ikm gruppe nå:). Min ikm er 18/5, pp 26 og 11 etter MA.. Så vi har ventet lenge på nr 2❤️.

Min menstermin er 28 januar har ikke målt etter EL bare gått etter sånn ca ;)

Når dere beregner termin utfra EL hvordan gjør dere da? Den dagen EL-testen ble positiv eller når den sluttet å være positiv?

Veldig godt spørsmål! Jeg har jo tatt fra positiv EL test, men det blir jo feil!

Må beregne på nytt, EL skjer i snitt 24t etter pos EL test (0-48 timer).

Melder meg inn hos dere:). Ikke vært så aktiv i det siste, men litt kost å være i ikm gruppe nå:). Min ikm er 18/5, pp 26 og 11 etter MA.. Så vi har ventet lenge på nr 2❤️.

Så bra at du kommer hit! :D Du er ført opp.

Jeg har fortsatt brun utflod i dag, 6 dpo. Det er ikke nok til å være mens, så jeg håper på festeblødning. Endel smerter (noe jeg ikke pleier å ha), og trøttere en toget :P Når er det ok å begynne å teste??

Veldig godt spørsmål! Jeg har jo tatt fra positiv EL test, men det blir jo feil!

Må beregne på nytt, EL skjer i snitt 24t etter pos EL test (0-48 timer).
Nei, det der er ikke til å bli klok på. Menstermin er 30.01, den er lettere å beregne..

Jeg har fortsatt brun utflod i dag, 6 dpo. Det er ikke nok til å være mens, så jeg håper på festeblødning. Endel smerter (noe jeg ikke pleier å ha), og trøttere en toget :p Når er det ok å begynne å teste??

Tja, jeg hadde lett sprukket på en test i morra (er selv 6 dpo i dag), men tror nok ikke det er mye vits i. Best å vente i hvertfall til 8-9 dpo vil jeg tro

11 Dpo her, hadde ingen bt igjen, så testet med stav, ser bare noe skygge.. Men tempkurven er spennende, legger ved bilde:
ImageUploadedByBV Forum1431670816.599456.jpg

Mensterminen min blir 21.januar, men hadde EL 8.mai. Så da blir vel termin 29.januar?

Tror ikke det er no denne mnd :)

Men tok en valunio,

ImageUploadedByBV Forum1431678487.092833.jpg

ImageUploadedByBV Forum1431678498.878535.jpg

Har en test igjen, den tar jeg i morgen eller 17 mai, er det ikke noe da så er det ikke no... Ikke håp denne mnd, men men... :)

Back
Topp