Blææææææh . Klarte ikke å dy meg :/Jeg tror ikke der har noe å si på kjønnkan jo ryke 2 gutter på rad og 2 jenter på rad. Skal prøve å ikke inn på noe insta eller spoiler-tråd idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blææææææh . Klarte ikke å dy meg :/Jeg tror ikke der har noe å si på kjønnkan jo ryke 2 gutter på rad og 2 jenter på rad. Skal prøve å ikke inn på noe insta eller spoiler-tråd idag
![]()
HahahaBlææææææh . Klarte ikke å dy meg :/
Flink! Jeg skylder på at det kan hende jeg ikke får sett pga min sønn som er anti-ParadiseHahaha*holdermegknallhardennsålenge*
Hva da? Pm?Blææææææh . Klarte ikke å dy meg :/
Vil du vite ?Hva da? Pm?
Fortsatt flinkFlink! Jeg skylder på at det kan hende jeg ikke får sett pga min sønn som er anti-Paradise![]()
Jeg tror ikke der har noe å si på kjønnkan jo ryke 2 gutter på rad og 2 jenter på rad. Skal prøve å ikke inn på noe insta eller spoiler-tråd idag
![]()
Jeg tror det er IsabelNjaaa, joda. Men siden jeg er 100% sikker på at CF kommer inn, så må han inn idag![]()
Skulle jo vært Martine men... Ble ikke Audun sendt hjm ifjor? Hårreisende at tv3 har leid han inn i år isåfall.Ganske sikker på at Isabell er alice idag. Har også hørt rykter om at cf skjekker inn nå snart. Veldig spent på hvem som blir sendt hjem pga. vold!
Bra Mathias dreit seg igår iallefallJeg syns det er teit og urettferdig at de lager sånn dejavu uke. De nye har jo stakkar ingen sjans siden de gamle vey hva som skal skje, men holder det hemmelig. Ikke at det er så mange nye uansett da, for er jo bare gamle deltakere som kommer inn igjen.
Må si at denne sesongen var skikkelig skuff!
Ja det var fantastiskBra Mathias dreit seg igår iallefall![]()
Enig! De lager jo hele programmet for Pierre og co.Jeg syns det er teit og urettferdig at de lager sånn dejavu uke. De nye har jo stakkar ingen sjans siden de gamle vey hva som skal skje, men holder det hemmelig. Ikke at det er så mange nye uansett da, for er jo bare gamle deltakere som kommer inn igjen.
Må si at denne sesongen var skikkelig skuff!
Hvis det er hvem som kommer inn idag så har jeg funnet det ut, er det noe annet så vil jeg gjerne viteVil du vite ?kan godt si det på pm
Er hvem som kom inn idag. Og hvem som slossHvis det er hvem som kommer inn idag så har jeg funnet det ut, er det noe annet så vil jeg gjerne vite![]()
Oi!! Da er det sikkert cf som kommer idagEr hvem som kom inn idag. Og hvem som sloss![]()
Tror ikke det er slåssing i dag daOi!! Da er det sikkert cf som kommer idag![]()
Åååå.... Da såTror ikke det er slåssing i dag da![]()