Paradise Hotel Norge

Synes de to siste episodene har vært skikkelig kjedelige. Skuffende altså.

Jeg tror ikke der har noe å si på kjønn:) kan jo ryke 2 gutter på rad og 2 jenter på rad. Skal prøve å ikke inn på noe insta eller spoiler-tråd idag :D

Njaaa, joda. Men siden jeg er 100% sikker på at CF kommer inn, så må han inn idag :p

Ganske sikker på at Isabell er alice idag. Har også hørt rykter om at cf skjekker inn nå snart. Veldig spent på hvem som blir sendt hjem pga. vold!

Ganske sikker på at Isabell er alice idag. Har også hørt rykter om at cf skjekker inn nå snart. Veldig spent på hvem som blir sendt hjem pga. vold!
Skulle jo vært Martine men... Ble ikke Audun sendt hjm ifjor? Hårreisende at tv3 har leid han inn i år isåfall.

Jeg syns det er teit og urettferdig at de lager sånn dejavu uke. De nye har jo stakkar ingen sjans siden de gamle vey hva som skal skje, men holder det hemmelig. Ikke at det er så mange nye uansett da, for er jo bare gamle deltakere som kommer inn igjen.
Må si at denne sesongen var skikkelig skuff!

Jeg syns det er teit og urettferdig at de lager sånn dejavu uke. De nye har jo stakkar ingen sjans siden de gamle vey hva som skal skje, men holder det hemmelig. Ikke at det er så mange nye uansett da, for er jo bare gamle deltakere som kommer inn igjen.
Bra Mathias dreit seg igår iallefall :)

Enig! De lager jo hele programmet for Pierre og co.
Synes faktisk det er bra Sara kom inn igjen og håper hun klarer å lage litt liv og røre sånn at de som er trygge hver forbanna uke kan føle seg litt utrygge.

Tror ikke det er slåssing i dag da :p
Åååå.... Da så :) skulle ønske det var lengre sesonger. Er jo bare 50 og noe dager. Danskene er der mye lengre :)

Back
Topp