Skravletråd :)

Det er en måte å sette sammen treverket på uten å bruke skruer e.l :)

Slik som dette. Ser den har blitt litt skadet, men denne er 15 år gammel og like stabil som ny:)
Vis vedlegget 116939
Sånn, ja, det har jeg sett før.
Har bare ikke vist hva den teknikken het

Sååå trøtt idag:eek: også aner jeg ikke hva jeg skal finne på til middag uten kokeplater...
I går brukte jeg en eeevighet på å koke spaghetti og steke kjøttdeig, fordi de skrudde seg av hele tiden. Det gidder jeg ikke i dag:p

Noen forslag? :)

Takeout! :D

Idag skal jeg prøve en oppskrift av rema1000, kikertegryte med pølser og tomat:) Men hadde nok ikke gidda det uten kokeplater som fungerer ordentlig..

Det funker veldig fint og så sparer man oppvask på å ha alt i stekeovnen :D

Enkelt og greit. Også jar jeg tatt opp en kalkunstek til i morgen. Er så flink til å glemme å ta opp fra fryseren:p

Takeout! :D

Idag skal jeg prøve en oppskrift av rema1000, kikertegryte med pølser og tomat:) Men hadde nok ikke gidda det uten kokeplater som fungerer ordentlig..

Takeaway maks en gang i mnd:p hehe
Har noen kikerter stående her. Kanskje teste ut det når jeg får ny plate:)

Her er jeg lat i dag og det blir bare sei-biff med løk og grønnsaker

Åh, men det er jo såå godt da!! Den gryta er Ilke mye avansert den heller altså! Men spent på hvordan den blir. Må nok kutte ned på løken for i oppskriftene til Rema skal man jo bruke så hinsides mye løk:D Var ille når jeg lagde spanske kjøttboller etter oppskriften og ungen begynte å grine fordi han ikke ville ha. Og både jeg og gubben fikk rennende mynde bare av å holde huet over tallerken :D Litt mye løk ja!!

Ja, den lever sitt eget liv:(
Mannen skulle ringe å høre om den hadde kommet inn, men han regner vel med å få beskjed når den er på plass

Hvor lang tid skulle d ta å få ny da? Kjipern for man er så avhengig!

Dere får ta brødskive med eggerøre laga i mikron da :)

Enkelt og greit. Også jar jeg tatt opp en kalkunstek til i morgen. Er så flink til å glemme å ta opp fra fryseren:p

Det er jeg og flink til å glemme :P i morra trur jeg det blir noe med kylling, kanskje wok eller en salat... må tenke litt på den :P

Hvor lang tid skulle d ta å få ny da? Kjipern for man er så avhengig!

Dere får ta brødskive med eggerøre laga i mikron da :)

Den skal komme denne uka, så ikke altfor lang tid. den ble vel bestilt på torsdag mener jeg. ..:)
Har stekeovnen inntakt, så skal få til noe:)

Det er jeg og flink til å glemme :P i morra trur jeg det blir noe med kylling, kanskje wok eller en salat... må tenke litt på den :P

Mannen er ikke noe flink til å hjelpe meg heller:p haha
Han lager mat nå og da, men keg syns det er så vanskelig å finne på hva vi skal ha...:p

Mannen er ikke noe flink til å hjelpe meg heller:p haha
Han lager mat nå og da, men keg syns det er så vanskelig å finne på hva vi skal ha...:p

Det syntes jeg og, hater å finne på hva vi skal ha til middag. Og med en unge som sjelden har noen ønsker er det ikke mye hjelp å få :P

Jippi! :D
Kokeplata mi har kommet til butikken:D

Back
Topp