Skravletråd :)

Det tar fryktelig på en liten kropp med en sånn runde. Har hun hatt mye problemer med forstoppelse eller?
Nei egentlig ikke. Dette er første gangen.

Jo da, mannen prøver å hjelpe, men når han først er hjemme er det først middag, jobbe litt under barneTV, legge de eldste, jobbe litt så er det legge tid for oss.
Han har ikke så mye tid til overs han heller

Dere får vel fylt opp dagene med 3 barn vil jeg tro ja, og alt annet som skal gjøres.

Sååå trøtt idag:o også aner jeg ikke hva jeg skal finne på til middag uten kokeplater...
I går brukte jeg en eeevighet på å koke spaghetti og steke kjøttdeig, fordi de skrudde seg av hele tiden. Det gidder jeg ikke i dag:p

Noen forslag? :)

Tror U hørte meg klage, han har hvertfall nesten bare sovet siden jeg gjorde det.
Vaskemaskin går, tørketrommel går, oppvaskmaskin går, teen står og trekker og lunsjen står og steker på komfyren :)
Så bra:D
Flink du er da. Får vel kanskje gjøre litt mer her også tenker jeg. Har stort sett blitt snekring, men må vente på tørking av lim igjen. Har ikke nok tvinger, så ting må tas i puljer:p

Sååå trøtt idag:o også aner jeg ikke hva jeg skal finne på til middag uten kokeplater...
I går brukte jeg en eeevighet på å koke spaghetti og steke kjøttdeig, fordi de skrudde seg av hele tiden. Det gidder jeg ikke i dag:p

Har koketoppen gått helt ad undas?

Har koketoppen gått helt ad undas?
Ja, den lever sitt eget liv:(
Mannen skulle ringe å høre om den hadde kommet inn, men han regner vel med å få beskjed når den er på plass

Funker stekeovnen din da? For da kan du ha rotgrønnsaker evt andre grønnsaker stekt i ovnen med enten kjøtt eller fisk til. Det er veldig godt :)

Funker stekeovnen din da? For da kan du ha rotgrønnsaker evt andre grønnsaker stekt i ovnen med enten kjøtt eller fisk til. Det er veldig godt :)

Stekeovnen funker ja. Fant frem noen koteletter, så da blir det det med grønnsaker og poteter i:)

Back
Topp