Våknet til blødning. Sukk.

Huff..:-( Sender deg mange gode tanker. Håper du og mannen tar godt vare på hverandre. Jeg skal krysse alt av fingrer for at for at det sitter neste gang.
 
Fikk svar på hcg prøven. Den hadde steget fra 2500 fredag til 5800 nå i formiddag.

12 dpo - 54
16 dpo - 280
20 dpo - 2500
23 dpo - 5800 og kraftig blødning.

Er sikker på det ikke er noen inni der, men tester hcg igjen onsdag for sikkerhets skyld.
 
Stiger hcg så er det vel håp? Blødning g behøver ikke bety så mye.. Vet faktisk om ei fra forje termin forum som hadde akkurat som deg, blødde kragtig og der kom ut litt div, hu hadde tvilling hvor den ene ble støtet ifra..

Masse lykke til hverfall:)
 
Update. Har nesten sluttet å blø.

Snakket med sykepleier på Ullevål i dag som mente alt er i sin skjønneste orden... Forklarte at noe kom definitivt ut i går. Mye også. I og med blodprøven var så bra mente hun det kanskje var en av to som hadde kommet ut.
Forklarte at man ikke så noe som helst på ultralyd, men det var også vanlig sa hun. Jeg er jo så kort på vei.

Enden på visa er at jeg fikk fremskyndet UL til 22 mai, og at jeg skal ta en hcg til imrg.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men tror 97% at det ikke er noe igjen inni der....
 
Update. Har nesten sluttet å blø.

Snakket med sykepleier på Ullevål i dag som mente alt er i sin skjønneste orden... Forklarte at noe kom definitivt ut i går. Mye også. I og med blodprøven var så bra mente hun det kanskje var en av to som hadde kommet ut.
Forklarte at man ikke så noe som helst på ultralyd, men det var også vanlig sa hun. Jeg er jo så kort på vei.

Enden på visa er at jeg fikk fremskyndet UL til 22 mai, og at jeg skal ta en hcg til imrg.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men tror 97% at det ikke er noe igjen inni der....
Jeg håper virkelig at d er noe som har klamret seg fast inni der. Skal krysse alt jeg har og sende masse gode varme tanker din vei. Håper på å få en positiv oppdatering her inne i mårra <3
 
Krysser alt for at det er en igjen i alle fall
 
Jeg mistet trolig en tvilling i forje svangerskap. Blødde som en gris. Og kom ut en diger klump. Men hadde ikke smerter. Og inni magen var gutten min. Så enda et håp om det ga seg så fort og uten smerter og økende hcg. ;)
 
Fått svar på prøven. Den var på kun 829 (ned fra 5800 på mandag). Det betyr at det ikke gikk så godt dessverre. Vi får prøve igjen.
 
Akkurat, det var vel greit å få et litt endelig svar. Masse lykke til videre <3 Ønsker dere alt godt <3
 
Back
Topp