Våknet til blødning. Sukk.

Føler med deg! <3 begynte selv å blø litt i går kveld og fortsatt i dag.. Krysser fingrene for deg og sender masse masse gode tanker!!!
 
Takk alle sammen. Kjenner at det er liksom ikke grenser for hva vi kvinner må igjennom. Gjør fortsatt ikke så vondt, men med tanke på hva og mengde som har kommet ut skal vel dette godt la seg gjøre å gå bra. Spent på UL.
 
Ånei!! Så utrolig dumt! Krysser fingrene for at det er uskyldig. Mange klemmer til deg
 
Vært på ultralyd nå. Ikke tegn til noe som er igjen der inne dessverre :(

Avventer blodprøven, men er sikker på at dette ikke gikk.
 
Klem
 
Føler med deg! <3 begynte selv å blø litt i går kveld og fortsatt i dag.. Krysser fingrene for deg og sender masse masse gode tanker!!!
hvordan har det gått med deg?
 
Utrolig trist å lese. ønsker deg alt godt videre, og håper virkelig dette blir siste skuffelse. Håper du har noen som tar godt vare på deg disse dagene ♡
 
Så trist kjære deg.. :( Har ikke noen ord!! Mange klemmer <3 <3
 
Dessverre et bevis på at naturen gjør som den selv vil. Sterke tester og stigende hcg til tross, vips så avsluttet kroppen det plutselig likevel hos meg. Ikke gjør det spesielt vondt heller. De forrige SA'ene mine har alltid vært veldig vonde. Kommer aldri til å skjønne meg på kroppen.

Mannen kom nettopp hjemom for å gi meg en klem. Trist han også. Han snakker allerede om neste gang vi lykkes, så forhåpentligvis får han snart rett.

Heier på alle dere andre nå! Vi er nok mennesker som har mistet i januargruppen, så forventer kvoten er oppfylt for denne gang.

Klem
 
hvordan har det gått med deg?
Vært hos legen, hun mente vi skulle vente å se det ann.. Var på ul forje uke og skal dit igjen 26. Så hun syntes ikke der var noe vits å sende meg på ul igjen nå.. Så må bare se ann mengde og smerter de nærmeste dagene før vi gjør noe mer!

Så utrolig trist å se at det ikke gikk deres vei denne gangen :( <3 krysser finga for at neste spire holder seg godt fast :) <3 tenker på dere <3
 
Back
Topp