Våknet til blødning. Sukk.

Solsikke2016

Glad i forumet
Så er det nok kanskje min tur. Våknet til ganske mye blod i bindet, og tiltagende mensenmurringer. Ingen direkte smerter, men det blør merkbart. Har bestilt privat ultralyd i morgen. Ikke helt sikker på hva jeg forventer å se der, men kjenner det kan være godt å se om man kan se anlegg til noe i hvertfall. Satte jo inn to, så kanskje er det bare en som er på vei ut? Er jo lov å håpe....

Rett og slett skikkelig lei. 4 gangen jeg er gravid, og muligens går det ikke denne gangen heller. Progrestronstøtte, ivf, stigende hcg osv. Ingenting er noen garanti for noe tydeligvis. Møkkakropp.
 
Uff, krysser fingrene for deg!

Jeg begynte selv å blø i går, har stoppet nå da. Har ikke hatt smerter, men fikk time hos fastlegen i dag.
 
Takk jenter. Dette er noe skikkelig dritt.

Det rare er at jeg ikke har voldsomme smerter, nesten mildere enn vanlig mensen. Men, det kom nettopp noe greier ut, så tviler sterkt på at dette går veien dessverre. :(
 
Åhh, så kjipt.

Håper på det beste, evt at det bare er en som glipper.

Krysser fingrene for deg!
 
Nei uff :( :( krysser virkelig alt jeg har for at dette skal går bra!! Sender deg en god klem.

Kan du ikke få time av legen i dag siden du blør?
 
Uff da, stakkars deg. Hvor langt er du kommet? Håper det går bra. Regne med at de som satt inn eggene følger deg opp med ul.
 
Ja, trenger du bestille privat, får du ikke oppfølging der?
 
skal til legen etterpå, og tar en ny hcg prøve. den vil jo kanskje si noe om det ev har snudd. orker ikke jobb idag, eller imrg, så håper jeg kan få ett par dager sykemelding. ingen orker å sitte på jobb mens man (kanskje) spontanaborterer..... er 5+3 i dag tror jeg.

på ullevål har de jo kjempelang ventetid på telefon, som ikke åpner før kl. 10... men tenkte å ringe og høre om jeg kan komme bort etterpå. eller i morgen.

i mellomtiden får jeg forsone meg med dette. Så får det heller være en positiv overraskelse dersom det skulle vise seg at en av de er inni der fortsatt.....
 
Snakk med Ullevål også i alle fall.

Krysser fingrene for deg.
 
skal til legen etterpå, og tar en ny hcg prøve. den vil jo kanskje si noe om det ev har snudd. orker ikke jobb idag, eller imrg, så håper jeg kan få ett par dager sykemelding. ingen orker å sitte på jobb mens man (kanskje) spontanaborterer..... er 5+3 i dag tror jeg.

på ullevål har de jo kjempelang ventetid på telefon, som ikke åpner før kl. 10... men tenkte å ringe og høre om jeg kan komme bort etterpå. eller i morgen.

i mellomtiden får jeg forsone meg med dette. Så får det heller være en positiv overraskelse dersom det skulle vise seg at en av de er inni der fortsatt.....
Føler så med deg. Ble trist nå. Det er så sårt og ikke vite, men når en allikevel skjønner hvor dette kan gå. Det er så trist :-( Håper du får sykemelding og får noen dager til å ta det med ro på. Håper de undersøker deg, og så du kan får noen svar. <3 <3
 
fikk likevel ultralyd idag, på volvat, så vet mer i ettermiddag. håpet lever, om enn litt tynt håp.....
 
Venter spent på oppdatering, krysser både fingrer og tær, armer og ben.
 
Back
Topp