Venter på ny ja, for de måtte bestille. Håper den kommer i morgen
Hadde jo helt glemt dette siden jeg ikke har brukt den i helgahehe
Hvorfor kan du ikke spise tomatsaus?
For da får jeg ekstremt mye halsbrann
Får håpe den kommer snart da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på ny ja, for de måtte bestille. Håper den kommer i morgen
Hadde jo helt glemt dette siden jeg ikke har brukt den i helgahehe
Hvorfor kan du ikke spise tomatsaus?
Nei nei , men ingen her bruker regklær uansett , det er vårt valg . Jeg har prvd mye og skallklær fungerer så mye bedre for vår del !
Huff da. Greit å holde seg unna da jaFor da får jeg ekstremt mye halsbranndet er så ille at jeg blir dårlig...
Får håpe den kommer snart da![]()
U er nøyaktig 8 uker i dag og 5087 g og 56 cm![]()
Ja det er helt santJeg foretrekker våren, men all den deilige frukten og bærene vi får på sommeren er helt nydelig
![]()
Han er det.Lang og slank![]()
D er digg når våren kommer, men best når d er godt og (Norge-)varmt ute![]()
Vi skal kjøre til arendal neste helg så vil helst ha den på service før vi kjørerhar kjøpt sjokolade for å roe nervene hahaha
![]()
Jeg er ikke så glad i varmen jeg da![]()
Han er det.
Bruker faktisk enkelte klær i størrelse 50 fremdeles...
Derfor jeg skrev (Norge-)varmen. 30 grader er i varmeste laget for meg. Midt på 20-tallet er bra.
Jeg syntes det stort sett har hvert greit nå om dagen jeg damen så kan termostaten min være på bærtur siden jeg er gravid da haha
![]()
Aha! D forklarer d ja! Jeg er også veldig varm som gravid![]()
Det er helt grusomti vinter var det meg og de i overgangsalderen som gikk i tskjorte og lufta haha
Haha
Har enda ikke merka så mye til den der tempforskjellen jeg![]()
Det hadde du ikke klart heller, har heldigvis jort mine erfaringer gjennom år i bhg så jeg vet hva eg vil ha og ikkeDet skal dere selvfølgelig få lov til. Har ikke tenkt til å tvinge deg til å bruke regntøy jeg![]()
Ikke på den måten akkuratVil du ikke bli kjendis??![]()
Hvilken måte er det?Ikke på den måten akkurat![]()