Flere barn?

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Dere som ønsker flere barn, har dere begynt å tenke på neste?
Her håper jeg på et barn til, og er overklar til å gå gravid igjen :)
Men jeg må vente en stund pga ks.
 
Super klar :) må bare bli gift først, og så var det det teite ks som må legen først.. Men gleder meg til å hive meg på svangerskapstoget igjen :-D
 
Starter prøving sensommer/høst 2016 om jeg får det som jeg vil! :)
 
Er overhodet ikke klar for å gå gjennom et svangerskap i nærmeste fremtid. Kanskje vi prøver på en til om 3-4 år :) får se når tiden kommer. Har to tette nå, så det holder for en stund :)
 
Jeg er veldig babysyk (og gal :p). Som om det ikke er nok å være så mye alene med 3!

Men jeg ser for meg at jeg vil ha en til, må bare få overtalt mannen. Det blir nok ikke ned det første uansett. Hvis det er opp til meg kan vi få nr.4 når babyen er nesten 3 år.
 
Jeg tror egentlig jeg vil bare ha en, men om det blir en til venter jeg nok 3 år i alle fall, pga utdanning. Er 22 år nå, 23 i slutten av måneden :)

Vi har liksom sagt stopp etter to, men etter at vi fikk lillesøster så kjenner jeg at et tredje barn ikke er noe "krise". MEN, jeg et 32 nå.. Føler jeg begynner å bli for gammel rett og slett..
 
Vi har liksom sagt stopp etter to, men etter at vi fikk lillesøster så kjenner jeg at et tredje barn ikke er noe "krise". MEN, jeg et 32 nå.. Føler jeg begynner å bli for gammel rett og slett..

Sniker litt her jeg...
Du er da ikke for gammel for en til du;) her får jeg første kort tid før jeg fyller 33 og har da planer om ihvertfall en til:)
 
Jeg er 22 år og kjenner jeg kunne tenkt meg en til. Men mannen vil ikke.

Men jeg må si jeg er usikker, det er både fordeler og ulemper med og få nr 3.

Men skal jeg ha nr 3 så har jeg sagt det skal skje INNEN 2 år at jeg er gravid. Er 4 år mellom eldste og yngste nå, og orker ikke det mellomrommet igjen. For med første så hadde jeg endelig blitt "ferdig" med alt (bleie, tutt, kunne kle seg selv osv) og nå føler jeg på en måte at jeg begynner fra begynnelsen igjen.
 
Sniker litt her jeg...
Du er da ikke for gammel for en til du;) her får jeg første kort tid før jeg fyller 33 og har da planer om ihvertfall en til:)

He he, bare jeg selv som føler d :) hadde vært litt hyggelig med en lillebror om et par år :p
 
Vi har liksom sagt stopp etter to, men etter at vi fikk lillesøster så kjenner jeg at et tredje barn ikke er noe "krise". MEN, jeg et 32 nå.. Føler jeg begynner å bli for gammel rett og slett..
Hehe. Rart det der. Bor du i en storby eller mer landlig? Jeg fikk mine første da jeg var 31 da jeg bodde i Bergen. Da følte jeg meg helt gjennomsnittlig. Samtidig jobbet jeg i en liten bygd og jobbet med flere som var like gammel som meg og syntes de var for gamle til å få nr 3. Syntes det var så rart da ;)
 
Hehe. Rart det der. Bor du i en storby eller mer landlig? Jeg fikk mine første da jeg var 31 da jeg bodde i Bergen. Da følte jeg meg helt gjennomsnittlig. Samtidig jobbet jeg i en liten bygd og jobbet med flere som var like gammel som meg og syntes de var for gamle til å få nr 3. Syntes det var så rart da ;)

Jeg er fra en bygd, men bor i en forstad til Oslo. Så sånn sett så er det vanlig å være eldre enn meg og få barn her jeg bor. Bare føler selv at årene går litt fra meg.
 
Jeg er 40. Men ferdig nå :)
 
Vi har to nå, tenker å prøve på en tredje (og siste) så det blir tre år mellom de to siste - altså vårbaby 2018! Jeg er 28 og mannen er 33:)
 
Back
Topp