Skravletråd :)

God morgen! Skal på plantasjen en tur ihvertfall. Og hente storesøster for hun er på overnattingsbesøk.

Hva skal du idag?

skulle hatt noen blomster ute nå egentlig jeg og, men det må bli en annen dag :)

Nei i dag blir det ikke stort, frøkna sover hos ei venninne så håper hun ikke blir så sein hjem. Strikke litt kanskje hehe

Hente jordfreser tror jeg er planen her:)
Der da?

Det blir nok bra når hagen blir ferdig :)

Om ikke frøkna har tenkt seg hjem snart trur jeg at jeg starter å rydde litt :P må bare komme meg i dusjen, men lillebror prøver å sprenge seg ut alle veier i dag, så ikke veldig behagelig å bevege på seg haha :P

Det blir nok bra når hagen blir ferdig :)

Om ikke frøkna har tenkt seg hjem snart trur jeg at jeg starter å rydde litt :P må bare komme meg i dusjen, men lillebror prøver å sprenge seg ut alle veier i dag, så ikke veldig behagelig å bevege på seg haha :P

Håper det. Fant ut at det er bedre med jordfreser enn å gjøre det for hånd:p hehe
Går litt fortere tror jeg;)

Det er jo ikke så snilt av lillebror! :p han kan jo vente et par mnd til;)

Håper det. Fant ut at det er bedre med jordfreser enn å gjøre det for hånd:p hehe
Går litt fortere tror jeg;)

Det er jo ikke så snilt av lillebror! :p han kan jo vente et par mnd til;)

Ja det vil jeg tru kan være litt greit, sparer litt krefter og jobb på det vil jeg tru :)

Jeg ser helst at han drøyer det en stund ja, og at han har tenkt til å komme ut på en annen måte enn gjennom hele magen min på engang :P

Ja det vil jeg tru kan være litt greit, sparer litt krefter og jobb på det vil jeg tru :)

Jeg ser helst at han drøyer det en stund ja, og at han har tenkt til å komme ut på en annen måte enn gjennom hele magen min på engang :P

Absolutt:) tror ikke kroppen min er i stand til å ta det for hånd nå.

Kan være greit en annen vei ja. Ser liksom for meg en sprengt mage ala tegnefilm stil jeg nå:p haha

Ikke hørt noe om at det ikke er lov, han er jo ikke ferdig så må han jo gjøre de.

Er det leksene for uka som har hvert? Læreren samler alle skrivebøker inn på fredagen og lesebøkene må de legge igjen på skolen her. Men lekse planen får vi på fredagene da haha

Absolutt:) tror ikke kroppen min er i stand til å ta det for hånd nå.

Kan være greit en annen vei ja. Ser liksom for meg en sprengt mage ala tegnefilm stil jeg nå:p haha

Nei det hadde nok blitt litt mye for deg vil jeg tru...

Haha da er vi 2 :P og det kan bli mye gris ser jeg for meg :P

skulle hatt noen blomster ute nå egentlig jeg og, men det må bli en annen dag :)

Nei i dag blir det ikke stort, frøkna sover hos ei venninne så håper hun ikke blir så sein hjem. Strikke litt kanskje hehe

Vi skal hente storesøster klokken ett. Hun har også vært på overnatting til en venninne :)

Vi skal hente storesøster klokken ett. Hun har også vært på overnatting til en venninne :)

Det er liksom ikke noe vits i å hente frøkna da venninna bor 2 min unna så da kommer de vel bare hit :P men med sol og fint vær kan de bare være ute å leke :)

Back
Topp