Leniiis
Glad i forumet
TakkHåper på det beste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper på det beste![]()
Du kan jo ta den med og gjøre et forsøk på toalettetKanskje det funker under press
![]()
Bra jobbetVi var heldigvis ferdig halv 8, så jeg satte den i bilen på tur hjem. Klarte det litt kjappere i dagHehe
Tusen takk ❤Starbucks: så bra at du er i gang![]()
Leniiis: lykke til med UL i morgen! Håper de ser mange, store eggposer.
Fru88: masse lykke til med uttak i morgenHåper det går greit!
Starbucks: så bra at du er i gang
Tusen takk Lilla <3 Er skikkelig nervøs, men flere av dere har jo vært igjennom det og overlevdStarbucks: så bra at du er i gang![]()
Tusen Takk Jente0709Lykke til i morgen, begge to <3
Uttak går nok kjempe greit! Lykke til og satser på et godt resultatTusen takk Lilla <3 Er skikkelig nervøs, men flere av dere har jo vært igjennom det og overlevd;-) Og uansett hvordan det måtte bli er det verdt det <3
![]()

Så bra!Kontroll over. 7-8 eggposer på høyre side og på venstre klarte hun ikke se så godt grunnet min tidligere exu. Hun var veldig fornøyd ♡ uttak tirsdag og innsett fredag ♡♡♡
Så flott!! Hvordan syns du det gikk?Da var 6 egg hentet utVeldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert
og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg
![]()
Det gikk vel bra, men svært ubehagelig til tider. De rota veldig oppi der for å finne eggposer som var store nok. Var godt å sove ut litt på hotellet etterpå.Så flott!! Hvordan syns du det gikk?
Så bra!!! Nå er det så spennende!Kontroll over. 7-8 eggposer på høyre side og på venstre klarte hun ikke se så godt grunnet min tidligere exu. Hun var veldig fornøyd ♡ uttak tirsdag og innsett fredag ♡♡♡
Så flott!Da var 6 egg hentet utVeldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert
og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg
![]()
Jeg dro også rett til hotellet og sov noen timer. Deilig at det er overstått nå. Krysser fingrene for at mange av eggene blir befruktet!Det gikk vel bra, men svært ubehagelig til tider. De rota veldig oppi der for å finne eggposer som var store nok. Var godt å sove ut litt på hotellet etterpå.![]()
Hvordan går det med rugingen?Jeg dro også rett til hotellet og sov noen timer. Deilig at det er overstått nå. Krysser fingrene for at mange av eggene blir befruktet!
Det går egentlig veldig bra! Fortsatt redd for å gjøre noe feil daHvordan går det med rugingen?![]()