Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Positiv el test idag, så da blir det innsett på mandag![]()
Gratulerer!Da er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Gratulerer! :-D Krysser alt for dere!Da er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Da er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Gratulerer så myeDa er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Gratulerer! Krysser fingere for positiv test 21. maiDa er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()

Gratulerer som ruger!Da er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
GratulererDa er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Hurra!Positiv el test idag, så da blir det innsett på mandag![]()
Da er jeg ruger igjen, to flotte eggtestdato blir 21 mai
![]()
Jeg ville ikke tatt sjansen på det. En halvtime +- er greit, men ville ikke sjanset på mer. Om hodet ditt er like ille i dag, har du jo god grunn til å bli hjemme.Hvor viktig er det at Gonal-F settes til helt samme tid hver dag?
Fikk plutselig beskjed om at jeg må i et møte i kveld, og det blir selvsagt midt i sprøyte setting. Jeg kunne tatt den med og gått på do å satt den, hadde det ikke vært for at jeg bruker ca 30 minutter på å manne meg opp til å sette den.
Vet heller ikke hvor lenge møtet varer, men om jeg er heldig så er vi ferdig ca klokka 20. Som da betyr en ca en time etter normaltid + de 30 minuttene å manne seg opp.
Jeg ville ikke tatt sjansen på det. En halvtime +- er greit, men ville ikke sjanset på mer. Om hodet ditt er like ille i dag, har du jo god grunn til å bli hjemme.
Du kan jo ta den med og gjøre et forsøk på toalettetJeg er dessverre helt nødt til å være med på dette møtetFår satse på at vi er ferdige til halv 8, så får jeg ta fart og sette sprøyta med en gang jeg kommer hjem.
Man kan alltids utsette sprøytestart, det viktigste er at du har hatt mensen før du begynner med sprøyterNå har jeg hatt mens murringer/smerter i 3 dager, men uten mens. Går på synarella nå og skal starte med sprøyter neste onsdag.
Syns jeg leste at mensen må komme minst 3 dager før sprøytestart?
Håper på det besteSiste sprøyte tatt ♡ UL i morgen. Krysser alt for at jeg ikke må fortsette på sprøytene.