Innsett i Mai :)

Hvor viktig er det at Gonal-F settes til helt samme tid hver dag?
Fikk plutselig beskjed om at jeg må i et møte i kveld, og det blir selvsagt midt i sprøyte setting. Jeg kunne tatt den med og gått på do å satt den, hadde det ikke vært for at jeg bruker ca 30 minutter på å manne meg opp til å sette den.
Vet heller ikke hvor lenge møtet varer, men om jeg er heldig så er vi ferdig ca klokka 20. Som da betyr en ca en time etter normaltid + de 30 minuttene å manne seg opp.

Hvor viktig er det at Gonal-F settes til helt samme tid hver dag?
Fikk plutselig beskjed om at jeg må i et møte i kveld, og det blir selvsagt midt i sprøyte setting. Jeg kunne tatt den med og gått på do å satt den, hadde det ikke vært for at jeg bruker ca 30 minutter på å manne meg opp til å sette den.
Vet heller ikke hvor lenge møtet varer, men om jeg er heldig så er vi ferdig ca klokka 20. Som da betyr en ca en time etter normaltid + de 30 minuttene å manne seg opp.
Jeg ville ikke tatt sjansen på det. En halvtime +- er greit, men ville ikke sjanset på mer. Om hodet ditt er like ille i dag, har du jo god grunn til å bli hjemme.

Jeg ville ikke tatt sjansen på det. En halvtime +- er greit, men ville ikke sjanset på mer. Om hodet ditt er like ille i dag, har du jo god grunn til å bli hjemme.

Jeg er dessverre helt nødt til å være med på dette møtet :( Får satse på at vi er ferdige til halv 8, så får jeg ta fart og sette sprøyta med en gang jeg kommer hjem.

Nå har jeg hatt mens murringer/smerter i 3 dager, men uten mens. Går på synarella nå og skal starte med sprøyter neste onsdag.
Syns jeg leste at mensen må komme minst 3 dager før sprøytestart?
Man kan alltids utsette sprøytestart, det viktigste er at du har hatt mensen før du begynner med sprøyter:)

Da er min første sprøyte satt! Denne gangen skal jeg prøve Puregon 125 ie. Nå har jeg snart vært gjennom alle merkene. Hehe :)

Back
Topp