Innsett i Mai :)

Starbucks: så bra at du er i gang:)

Leniiis: lykke til med UL i morgen! Håper de ser mange, store eggposer.

Fru88: masse lykke til med uttak i morgen❤️ Håper det går greit!

Lykke til i morgen, begge to <3

Starbucks: så bra at du er i gang:-)

Leniiis: lykke til med UL i morgen! Håper de ser mange, store eggposer.

Fru88: masse lykke til med uttak i morgen❤️ Håper det går greit!
Tusen takk Lilla <3 Er skikkelig nervøs, men flere av dere har jo vært igjennom det og overlevd :-) ;-) Og uansett hvordan det måtte bli er det verdt det <3 :-)

Kontroll over. 7-8 eggposer på høyre side og på venstre klarte hun ikke se så godt grunnet min tidligere exu. Hun var veldig fornøyd ♡ uttak tirsdag og innsett fredag ♡♡♡
Så bra! :) Gratulerer! :)

Da var 6 egg hentet ut :-) Veldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert :-) og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg :-)

Da var 6 egg hentet ut :) Veldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert :) og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg :)
Så flott!! Hvordan syns du det gikk?

Så flott!! Hvordan syns du det gikk?
Det gikk vel bra, men svært ubehagelig til tider. De rota veldig oppi der for å finne eggposer som var store nok. Var godt å sove ut litt på hotellet etterpå. :-)

Kontroll over. 7-8 eggposer på høyre side og på venstre klarte hun ikke se så godt grunnet min tidligere exu. Hun var veldig fornøyd ♡ uttak tirsdag og innsett fredag ♡♡♡
Så bra!!! Nå er det så spennende!:):)

Da var 6 egg hentet ut :-) Veldig fornøyd med det, da det en lang stund så ut til at det bare ble 2. Men så kom det overraskende flere etterhvert :-) og mannen min sin prøve var veldig bra i dag og slapp TESA :-D Nå krysser vi alt vi kan for mange befruktede egg :-)
Så flott!:) Gratulerer med vel overstått uttak:) Skal krysse fingrene for mange befruktede egg til i morgen!:)

Og kjempebra at dere slapp TESA;)

Det gikk vel bra, men svært ubehagelig til tider. De rota veldig oppi der for å finne eggposer som var store nok. Var godt å sove ut litt på hotellet etterpå. :)
Jeg dro også rett til hotellet og sov noen timer. Deilig at det er overstått nå. Krysser fingrene for at mange av eggene blir befruktet!

Jeg dro også rett til hotellet og sov noen timer. Deilig at det er overstått nå. Krysser fingrene for at mange av eggene blir befruktet!
Hvordan går det med rugingen? :-)

da har jeg vært på ny ul..
hadde 25 stk som var rundt 19mm, skal ta bemfola i morgen også for så å sette el sprøyte i morgenkveld..
pga væske i buken blir det ikke innsett, men kun uttak på mandag :/

noen som har fått beskjed om at de ikke fikk innsett, men fått det allikavel? :)

Hvordan går det med rugingen? :)
Det går egentlig veldig bra! Fortsatt redd for å gjøre noe feil da:rolleyes: Er glad jeg spurte legen om jeg burde tenke på noe spesielt, og hun sa at nå er det opp til naturen, og ikke noe jeg kan gjøre fra eller til. Det har vært deilig å være på jobb og tenke på noe annet. Jeg har tatt det litt roligere enn til vanlig da;)

Back
Topp