Jubeltråd! :D

Juble for at jeg kom på: jordmødrene på nrk

nkr er helt geniale, alt de har laget ligger gratis på nett.

så jeg begynte på den første sesongen, og har derved hele den og hele den ande til å kose meg med. Har sett den før da, men de er lenge siden.
Er d en bra serie? Lurer nå på om jeg må se :-) synes alt med sånt er interessant nå. Merkelig ikke sant? ;-P

Tja, om det er BRA....

Det er mye fødsler, og så mye VONDT som de har i det jeg ser nå hadde kunnet komme til å skremme meg om jeg var førstegangs altså, her er det epidural og drypp og angst og såsåsåsåsåså vondt liksom.

Jeg har født to barn uten medisinsk smertelindring, så min kropp er åpenbart litt mer vennlig innstil til dette her eller noe sånn, så jeg forventer ikke noe slikt denne gangen heller.

(Det er jo en grunn til at jeg turte føde min andre hjemme)

Tja, om det er BRA....

Det er mye fødsler, og så mye VONDT som de har i det jeg ser nå hadde kunnet komme til å skremme meg om jeg var førstegangs altså, her er det epidural og drypp og angst og såsåsåsåsåså vondt liksom.

Jeg har født to barn uten medisinsk smertelindring, så min kropp er åpenbart litt mer vennlig innstil til dette her eller noe sånn, så jeg forventer ikke noe slikt denne gangen heller.

(Det er jo en grunn til at jeg turte føde min andre hjemme)
Hmmm. Da får jeg vurdere d :-P mn hvis jeg ser d nå er min fødsel ennå lenge til, så da glemmer jeg kanskje d jeg ser :-)

Det er jo gøy da, jeg elsker jo å se slikt. Men "in the womb", en National geographic-produksjon jeg så mens jeg venter eldste, et par lange filmer, de skulle jeg gjerne sett igjen. Det er helt annerledes og helt fantastisk

Det er jo gøy da, jeg elsker jo å se slikt. Men "in the womb", en National geographic-produksjon jeg så mens jeg venter eldste, et par lange filmer, de skulle jeg gjerne sett igjen. Det er helt annerledes og helt fantastisk
Høres spennende ut :-) skulle gjerne visst mer om hva som skjer inni meg :-)

Den finnes på nett, og er fantastisk. Om det et hele er jeg usikker på, men halvannen time (jeg tror det jeg så var lenger, jeg do det på tv med sikkert reklame også da)

så jeg begynte på den første sesongen, og har derved hele den og hele den ande til å kose meg med. Har sett den før da, men de er lenge siden.
Ja vist ja. Så bra at du kom på det :) fikk bare med meg noen få episoder når det gikk på tv. Det skal jeg begynne å se på også.

Jubler over at nå er jeg 6+0 !!! :D <3
Jubler for 6+0 i dag!! Og føler meg litt mer trygg for hver dag. Hjertet skal dunke og slå. <3 <3

Klarer ikke helt å tro på at jeg faktisk er gravid!!!! :D

Jubler for 6+0 i dag!! Og føler meg litt mer trygg for hver dag. Hjertet skal dunke og slå. <3 <3

Klarer ikke helt å tro på at jeg faktisk er gravid!!!! :D
Nei jeg klarer heller ikke å tro på det! Føler nesten jeg må ta en ny graviditetstest nå...! :p

Jeg bruker å se jormødrene, selv om slike programmer skremmer meg. Jeg bruker det som selvterapi. Fordi når jeg ser at de har vondt, så knyter hele kroppen min seg automatisk, akkurat som om det er jeg som føder. Da er det fint med slike programmer, fordi jeg øver meg på å slappe av og ikke knyte meg. Det er litt vanskelig, for plutselig kjenner jeg (blir bevisst på) at jeg sitter å knyter meg uten at jeg vet det, og da skynder jeg meg å slappe av :)

I dag jubler jeg for grilling på middagsmenyen :D

Har grillet et par dager før i uka. I dag tror jeg at jeg lager mat inne.

Jeg jubler over at bekkenet nesten ikke er vondt i dag!

Fredag!!!

5+4 og om noen timer er det helg. Hektisk helg, og vips er det mandag. Da er jeg 6+0 :-)

Dagene går, om ikke akkurat flyr så synes jeg denne uka har gått fortere enn den forrige. Og neste uke er jo kort pga himmelspretten, og vips er det 17. Mai.

Sommer før vi vet ordet av det!

Back
Topp